Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem, szukałem, ale nie znalazłem :(

 

Zauważyłem pewną przypadłość dotyczącą funkcji AHL w swojej E60. Mianowicie pozycja lamp nie jest taka sama przy ustawieniu pokrętła świateł na „A” i na maxa w prawo, czyli stałych świateł mijania. Przy pokrętle na prawo lampy mają idealne ustawienie (wysokość i kąt świecenia ustawiane na stacji kontroli pojazdów), natomiast po przełączeniu na „A” lewa lampa ucieka na lewo. Chciałbym wiedzieć czy to normalne czy nie, bo mam podobno wgrane fabryczne kodowanie lamp, więc teoretycznie tak chciał producent. Wydaje się to jednak lekko dziwne...

Opublikowano
U mnie jest podobnie z tym że dodatkowo lekko zjeżdża w dół , soczewka ustawia się na wprost po przekroczeniu około 60 km/h .Podczas jazdy działa wszystko prawidłowo najlepiej widoczne jest we mgle , także niema się czym martwić . :)
Opublikowano
U mnie jest podobnie z tym że dodatkowo lekko zjeżdża w dół , soczewka ustawia się na wprost po przekroczeniu około 60 km/h .Podczas jazdy działa wszystko prawidłowo najlepiej widoczne jest we mgle , także niema się czym martwić . :)

 

Dzięki Kolego, trochę mnie uspokoiłeś. Faktycznie, nie miałem w sumie nigdy okazji dokładnie sprawdzać jak zachowują się soczewki podczas jazdy >60 km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.