Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po wymianie chłodnicy w moim BMW, odpowietrzylem układ i teraz w czasie jazdy gdy wskazówka wskoczy do pionu to dmucha przez kilka km letnie powietrze , później zaczyna być już ok grzeje bardzo gorące czy układ może być jeszcze zapowietrzony i dlatego się tak dzieje ?

Druga sprawa to ubytek płynu , gość od którego kupiłem chłodnice zarzeka się że chłodnica była 100% sprawna a płynu ubywa , po nocy widać krople na ziemi , i teraz czym to jest spowodowane skoro chłodnica jest szczelna ? Odpowietrzyć układ ponownie i obserwować ? W którym miejscu płyn może uciekać ? Dodam że wisko jest po wymianie , pompa wody , termostat , obudowa termostatu nowe. Co powinienem jeszcze sprawdzić ? Dzięki za info pozdrawiam ! ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Co do wycieku to może jakiś wąż może być źle założony albo nie dokręcony ja miałem taki przypadek ale u mnie okazało się że z tyłu silnika na trójniku mi puściła metalowa opaska na jednym wężu i tam uciekał płyn jak postawiłem auto. Na początek posprawdzaj węże bo może być po prostu jakiś luźny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.