Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! :D

Ostatnio zmieniliśmy silnik z m43b19 na m44b19 do E36 Compact 2000r, oba silniki LPG. Wszystko szło ok do EWS, w budzie został EWS II a silnik był EWS III. Oddaliśmy samochód do magika elektryka, bo zabiegu palił, jeździł. Jedyne co nam powiedział to, że bawił się w "pinologie" poukładał wszystkie piny od nowa. Problemy są takie : brak temperatury na zegarach, obrotów, nie działają czujniki cofania, lampka w bagażniku i pod nogami pasażera mają swoje życie. Żaden elektryk nie chce się za to wziąć bo "po kimś", a jak już to mają kosmiczne ceny. Pomocy ! :( :mad2:

Opublikowano
Ja robiłem swap z 1.6 m43 na 1.9 m44 z całym ews i żadnej pinalogi nie robiłem. wszystko działało.moze podepnij pod kompa i zobacz czy pokazuje obroty i temperaturę. Jak będzie pokazywało to szukaj dalej.zrob test zegarów
Opublikowano

Silnik zmieniles razem z wiazką silnika m44 czy zostala od m43?Sygnał obrotów na zegary masz w białej wtyczce pin 20 jest to chyba czarny przewód.idzie on do sterownika dme

Czujnik temperatury niebieska wtyczka.

Pin 17 czujnik płynu chlodzacego -

Pin 18 czujnik płynu chlodzacego +

 

Czy zmieniał ci piny we wtyczce dme?

  • 2 lata później...
Opublikowano
Cześć, mam taki sam problem po swapie compota z roku 2000 wcześniejszy silnik m43b19 teraz m42b18, nie pokazuje mi obrotów oraz temperatury mam OBC, z tego co się dowiedziałem jest to instalacja CAN i trzeba puszczać jakieś dodatkowe przewody od licznika, ale pytanie czy ma ktoś jakiś schemat, ewentualnie co gdzie jak? :idea:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.