Skocz do zawartości

316 ti - po kilku naprawach bierze olej, klekot silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mój kompot bierze strasznie dużo oleju. Po uzupełnieniu oleju , przejechałem 500 km i wskaźnik spadł już do minimum. Po przebadaniu tematu na forum przeprowadziłem następujące naprawy:

- wymiana odmy

- wymiana uszczelek w vanosach

- wymiana uszczelki w pompie vaccum (wcześniej strasznie śmierdziało spalonym olejem przy ruszaniu, problem znikł po naprawie)

 

Niestety, żadna z powyższych napraw nie pomogła w kwestii dużego poboru oleju. Załączam jeszcze film na którym słychać klekot silnika na rozgrzanym silniku. Nie jestem w stanie powiedzieć czy to normalna praca tej jednostki, czy może jednak coś szwankuje.

 

 

Z góry dziękuję za pomoc!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszczelniacze zaworowe, dla pewności zostaw rozgrzane auto na wolnych na 10 min i dodaj gazu, jak będzie dym to wiadomo, że uszczelniacze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

pobór oleju, a wycieki to dwie różne rzeczy. Likwidowałeś raczej wycieki niż branie oleju.

 

uszczelniacze zaworowe, pierścienie.

 

Sprawdz dalsze wycieki, umyj dokładnie silnik również od spodu i wtedy zobaczysz bo może wycieka olej nadal a nie jest spalany.

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.