Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem z bmw e60 525i 193 km 2003 r. Bierze mi olej i dymi. Ciągle mi wypada zapłon na cylindrze 1, świece zmieniałem, cewki zamieniałem z innymi cylindrami. Silnik nie równo chodzi wpada w stan awaryjny. Świece są trochę w oleju. To może być koniec silnika czy może odma? Ma przejechane niby 235 tys.Świece założyłem 4 elektronowe.Czuć olej ze spalin.
Opublikowano
3 dni temu założyłem gaz, na gazie troszkę lepiej silnik pracuje.... ale dalej dymi, śmierdzi olejem w spalinach, nie pali na wszystkie cylindry. Byłem u mechanika i stwierdzil, że silnik do wymiany.... ale chyba za bardzo go poniosło z ta wymiana silnika.
Opublikowano
Pierwsze ogarnij elektronikę żeby silnik równo chodził. Sprawdź odmę i drożność odpływu oleju przez rurkę w bagnecie. Super mechanik co na oko Ci powiedział że silnik do wymiany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuję zmierzyć kompresję.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Sprawdź odmę i drożność odpływu oleju przez rurkę w bagnecie.

 

 

Co masz na myśli? Ja, po wyjęciu bagnetu przy odpalonym silniku słyszę bulgotanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.