Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, E39 530d 03 rok przekładnia z servotronic, płyb w poziomie, ostatnio zauwazyłem, a właściwie zacząłem od rana słyszeć lekkie wycie przy kręceniu kierownicą, ale to trzeba się wsłuchać, żeby usłyszeć + lekko czuć na kierownicy. Przejadę się kawałek i jest ok, korek atf czerwony płyn, u mnie widać, że jest już przepracowany, nie czerwony za ciemni wręcz czarny, po wymianie powinno wszystko wrócić do normy? i czy z servotronic tak samo się wymienia jak bez, czy trzeba coś dodatkowo robić?
Opublikowano
Mi też czasami zawyła przekładnia, ale po częściowej wymianie oleju już nie było tego objawu. Wyciągnąłem cały płyn ze zbiorniczka i nalałem do pelna świeży. Odpaliłem silnik, parę razu ruszyłem kierownicą na max w prawo i lewo w celu zmieszania starego oleju z nowym. Znowu go usunąłem ze zbiorniczka strzykawką i zalałem świeży i tak parę razy. Kolor oleju po tej operacji znacznie się poprawił i już nigdy nie zawyła, też miałem servotronic.
Opublikowano
jutro będę wymieniał cały płyn, znalazłem fajny łatwy sposób koła na dwóch lewarkach oderwę od ziemi, wyciągnę cały płyn ze zbiorniczka, odłączę przewód powrotny z zbiornika, zaślepię otwór w zbiorniczku, przewód do butelki, zaleję zbiorniczek full i bede krecil kierownica i dolewał i tak cały płyn zmienię aż nie zacznie do butelki świezy czysty płyn leciał, coś w podobie do wymiany płynu hamulcowego :D także nie trzeba pod auto wchodzić :) może komuś się przyda :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.