Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie zleci.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, nie ma tam płynu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Eclipse pisze głupoty i chyba nigdy nie trzymał tego zbiorniczka w ręku. Nic nie zleci. Dokładnie ariel ma racje, ten czujnik tam jest wsadzony tak lekko że nic go nawet nie uszczelnia. Aby go wyjąć, przekręcasz go o pół obrotu z blokady i sam wypada. Nie ma on nawet styku z płynem chłodzącym. Jak posałem to jest jakiś kontrakton. Działa na zasadzie świeci ikonka lub nie świeci, a nie pokazuje dokładny poziom płynu.
Opublikowano
Mechanik zaproponowal mi rzezbe -_- czyli zworka na wtyczce zeby czujnik sie nie swiecil :mad2: bo w niedlugim czasie bede sprzedawal swoja bunie bo zmieniam prace i autem bede jezdzil tylko po miescie wiec 330d malo mi sie oplaci... czas zmienic mechanika xd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No cudów nie ma. Jak wszystko jest ok to albo jest coś z tym czujnikiem, albo z twoim zamiennikiem zbiorniczka. Robienie zworki to mega głupota, bo jak ci się wąż rozwali lub jakieś inne nieszczęście i wyleci cały płyn to kapniesz się po dymie spod maski.
Opublikowano
No cudów nie ma. Jak wszystko jest ok to albo jest coś z tym czujnikiem, albo z twoim zamiennikiem zbiorniczka. Robienie zworki to mega głupota, bo jak ci się wąż rozwali lub jakieś inne nieszczęście i wyleci cały płyn to kapniesz się po dymie spod maski.

wiem. dlatego trzeba zmienić mechanika :D jutro będę próbował odpowietrzyć dziada a jak nie to wymienię zbiornik na ori :D

Opublikowano
Ja również ostatnio musiałem wymienić pompę wody, termostat + paski napinające. Kontrolka raz gasła raz się pojawiała. Szukaliśmy wraz ze znajomym wycieku,ale nic z tego. Nie chce straszyć u mnie akurat poszła uszczelka pod głowicą - skubana dobrze się z tym kryła :) Możliwe,że zapowietrzony jeśli nigdzie nie ma wycieku.

A jak doszedles do tego ze to uszczelka ? Kurcze mam nadzieje ze jest poprostu zapowietrzony. Jaki koszt mniejwiecej ?

 

Podleciałem do znajomego mechanika testerem sprawdziliśmy czy spaliny dostają się do płynu chłodniczego (koszt testera 15-20zł) . W moim przypadku wykluczyłem wyciek, czujniki itp. Miałem mały przedmuch co nie dawało jednoznacznej diagnozy od początku dlatego też szukałem innej możliwości.

To test robilismy u mnie i nie zmienial sie kolor :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.