Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, nie mogłem znaleźć odpowiedniego tematu więc piszę tu..Czy przerabiał ktoś z Was temat zaślepienia zaworu EGR w V12 ? https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1496-pom-pow-ukl-red-sub-szkodl-spal/vDH38681- to chyba to podwójne ustrojstwo z nr 1 na schemacie...tak sobie myślę czy nie byłoby lepiej dla silnika żeby się tego pozbyć...w jakim zakresie obrotów się on otwiera i cofa spaliny w dolot?
Opublikowano
Mój silnik M73N w E38 750 z końca 2000 roku zbliża się pomału do granicy pół miliona kilometrów, więc te zawory jakoś szczególnie szkodliwe być nie mogą...
Opublikowano
No tak wiadomo, że znacznie większą negatywną rolę odgrywają w dieslach z drugiej strony biorąc pod uwagę fakt , że zawór został stworzony tylko po to żeby neutralizować NOxy puszczając ponownie w kolektor spaliny silnik miałby lżej...takie moje rozważania :D
Opublikowano
że zawór został stworzony tylko po to żeby neutralizować NOxy puszczając ponownie w kolektor spaliny silnik miałby lżej...takie moje rozważania :D

Ja bym jednak nie eksperymentował, szczególnie, że korzyść będzie niewielka, a ryzyko pojawienia się jakiegoś błędu w sterowniku silnika jakieś jednak jest...

Opublikowano
...no więc właśnie dlatego pytam czy ktoś już przerabiał ten temat w V12 bo nie chciałbym później żałować :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.