Skocz do zawartości

e38 4.4l 293km M62B44 Stuki Na cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

Niedawno Moje auto bmw e38 1997r 4.4l 293km M62B44 doznało awarii:

 

Chciałem wyjechać do sklepu i jak zawsze odpaliłem autko bez żadnych problemów, czekałem okolo 5 min aby sie zagrzał i przełączył na gaz,

po upływie czasu podanego wyżej przygazowałem parę razy auto nawet nie do 3 tyś obrotów aby uruchomił się gaz. W trakcie dodawania gazu usłyszałem Stuk w silniku i auto zgasło, po ponownym uruchomieniu było słychać już stuki w lewej komorze silnika na jednym z cylindrów. Na początku auto gasło aż wreszcie ,,unormowało się i przestał gasnąć i zaczął równo chodzić ale stuki dalej były. Więcej silnika nie odpalałem zaprowadziłem do mechanika była urwana śruba od stopki korbowodu w misce olejowej po wymianie tej śruby zostało odpalone auto ale dalej są stuki. Nie ma luzów na tłokach, wszystkie podzespoły silnika sprawdzone i jest ok. Co może być przyczyną stukania, stuki słychać bardziej na górze silnika. Ręce rozkładamy i nie wiemy co może tak stukać, po kręceniu korbowodem nie ma żadnych chwil stuku ani oporu. Pojawia się ten problem przy kręceniu rozrusznikiem. Rozrząd się nie przestawił jest wszystko w porządku. Proszę o pomoc. :))

Opublikowano
Stuki u góry silnika mogą sugerować uszkodzenie Vanosa, który zwykle właśnie tak gwałtownie pada...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.