Skocz do zawartości

Kilka pytań: Opony, felgi, częsci...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje BMW to Compact 316i z 94 roku.

 

Teraz zainteresowałem sie tymi felgami.

 

http://allegro.pl/item118327379_alufelgi_5x120_do_bmw_e36.html

 

Sa na nich opony 195/60/15 a u siebie na stalówkach mam 205 nie wiem jak dalej hehe.

 

Czy na takie felgi moge załozyc te 205? Czy mozna zrobic jakos tak ze z przodu 195 a z tyłu 205? Co byscie zrobili na moim miejscu? które założyli i jak to rozłożyli? Na ktorych oponach lepiej by sie jezdziło i jaka róznica?

 

Drugi temat na który chciałbym odstac odpowiedź to rzecz nastepująca:

Auto kiedys strasznie sie zacinało, przy wyprzedzaniu czasem zaczynało szarpać i prawie stawało. Wymieniłem sonde i jest OK. Tylko od razu po wymianie tej sondy oborty cały czas mi trzyma 1100 (Wczesniej bylo jeszcze wiecej) i czasem jest tak ze np wciskam pedął do konca na dwojce... rozpedza sie tak bardzo powoli taki przymulony i nagle cos sie odcina i dostaje buta... Elektryk który wymieniał sonde powiedział zebym przeczyscił silniczek krokowy i przepływomierz tylko w tym problem ze ja nawet nie umiałbym koła wymienić;-). Nawet nie wiem gdzie to sie znajcuje ten przepływomierz i silniczek krokowy? Duzo przy tym roboty? Trudne to jest? Da rade samemu czy lepiej do mechanika?

Opublikowano
Moje BMW to Compact 316i z 94 roku.

 

Teraz zainteresowałem sie tymi felgami.

 

http://allegro.pl/item118327379_alufelgi_5x120_do_bmw_e36.html

 

Sa na nich opony 195/60/15 a u siebie na stalówkach mam 205 nie wiem jak dalej hehe.

 

Czy na takie felgi moge załozyc te 205? Czy mozna zrobic jakos tak ze z przodu 195 a z tyłu 205? Co byscie zrobili na moim miejscu? które założyli i jak to rozłożyli? Na ktorych oponach lepiej by sie jezdziło i jaka róznica?

 

Drugi temat na który chciałbym odstac odpowiedź to rzecz nastepująca:

Auto kiedys strasznie sie zacinało, przy wyprzedzaniu czasem zaczynało szarpać i prawie stawało. Wymieniłem sonde i jest OK. Tylko od razu po wymianie tej sondy oborty cały czas mi trzyma 1100 (Wczesniej bylo jeszcze wiecej) i czasem jest tak ze np wciskam pedął do konca na dwojce... rozpedza sie tak bardzo powoli taki przymulony i nagle cos sie odcina i dostaje buta... Elektryk który wymieniał sonde powiedział zebym przeczyscił silniczek krokowy i przepływomierz tylko w tym problem ze ja nawet nie umiałbym koła wymienić;-). Nawet nie wiem gdzie to sie znajcuje ten przepływomierz i silniczek krokowy? Duzo przy tym roboty? Trudne to jest? Da rade samemu czy lepiej do mechanika?

 

Bezzadnego problemu załozysz opony 205 tył i 195 na przód, jesli chodzi o drugi twój problem to najlepiej podjedz gdzies na komputer a dowiesz sie co jest do wymianyi z czym masz problem :)

Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.