Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

na początek wyniki z INPY:

Obroty jałowe:

EawCjJQ.jpg

 

2,5k obr

hyQYpku.jpg

 

i jeszcze zrzut z zakładki generalnej:

i2KK7IJ.jpg

 

Czy dobrze rozumuję, że prawdopodobnie mam przepływomierz do wymiany?

Z tego co się doczytałem, możliwa jest jeszcze sonda, ale w inpie wygląda na to, że pracuje w dobrym zakresie.

Błędów żadnych nie pokazało.

Wyniki na rozgrzanym silniku.

Edytowane przez Macieqs
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bieg jałowy wygląda ok. Co do inpy i odczytu parametrów na żywo trzeba brać dużą poprawkę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Prawda jest niestety taka, że mam definitywnie coś nie tak ze składem mieszanki, bo nawet na rozgrzanym silniku widać za samochodem chmurkę dymu o zapachu benzyny.

Zobaczę, może uda mi się doprowadzić DISa do działania, bo dzisiaj coś nie chciał współpracować i sypał błąd 200.166

 

EDIT:

Ciekawa sprawa, bo zszedłem jeszcze pogrzebać w komputerze samochodu i w informacjach o sterowniku silnika jest coś takiego:

tCwt7qQ.jpg

 

Na samym dole - 'Comment' wg. tłumacza google tłumaczy się na "Wyłącznie do celów testowych". Jest to może w stanie ktoś wytłumaczyć?

 

Edit 2:

Miałeś rację z tą inpą - jak podłączyłem Disa, to wszystkie wartości są ok. Wstawię kata jakoś w styczniu i zobaczę, czy coś się poprawi z dynamiką i dymieniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.