Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Pacjent e87 118d 122km 2005r M47TU2 bez dpf. Poruszam mój problem ponownie. Otóż przez cały cieplejszy okres wszystko było w miarę ok. Po dłuższej trasie lub po mocniejszym kilkukrotnym depnięciem w gaz jedynie było słychać po chwili postoju jak turbina zaczyna wyć ( to sterowanie zaczyna pracować ).

Jednak teraz z okresem zimowym jest to dość częstym objawem... Generalnie za każdym razem jak wyjdę z samochodu i silnik jest odpalony to to słychać dość wyraźnie ( jednak nie bardziej ani nie mniej niż pół roku temu )

Błędów oprócz dodatkowej pompy wody i podgrzewacza paliwa brak.

w poniższym filmiku słychać to dobrze:

 

https://www.youtube.com/watch?v=epSI2e700Wc

 

Pytanie - czy to będzie uszkodzony zawór sterowania turbiną?

Jeśli tak to czy jest sens go teraz wymieniać jeżeli kompletnie nie odczuwam spadków mocy ? w zeszłym roku hamownia pokazała 124km i 296nm czyli zdrowo.

Autko potrafi skopcić sporo oleju bo aż 1,5-2l na 10tys. km ( jazda głównie miasto) jednak nie kopci kompletnie , rzadko po depnięciu puści czarnego bąka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z dolotu nie wylewa się olej jak rozepniesz przewody? Bo to już spore dolewki jak na ten silnik.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.