Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

W kwietniu tego roku kupiłam sprawdzone BMW 320i e91 z 2006 roku, 126 tys przebiegu. Przed zakupem samochód był sprawdzony przez mechanika, powiedział, że do wymienia jest tylko tylna tuleja. Przez kilka miesięcy użytkowania z samochodem nie było żadnego problemu, zrobiłam nim 5 tys kilometrów. Problemy zaczęły sie kiedy z przyjściem zimy, podczas jazdy pojawiła sie pomarańczowa kontrolka silnika, samochód nie miał mocy i "trząsł się". Mechanik wymienił cewkę zapłonowa i miało być wszystko ok. Przejechalam 200 km (jedna trasa) i pojawił sie ten sam problem. Podjechałam do najbliższego warsztatu, mechanik usunął jedynie błąd, bo nie miał czasu na zajęcie sie samochodem (tak jak każdy inny mechanik w okolicy). Przejechałam około 15 km i problem nie wystąpił, pojawił sie po ponownym włączeniu zapłonu (po około 3 km). Samochód wrócił do Wrocławia na lawecie, postanowiłam zabrać go do serwisu BMW. Podczas jazdy (około 15 km) nie pojawił sie żaden problem. W serwisie nie znaleźli przyczyny pojawienia sie kontrolki. Znaleźli jedynie mnóstwo innych usterek za naprawę których chcieli 14 tys zł. Pojechałam znowu do poprzedniego mechanika, po ponownym sprawdzeniu wymienił jedna ze świec, problem więcej nie wystąpił. 5 dni temu mechanik wymienił olej i filtr. Dzisiaj pojawiła sie kontrolka oleju przy cofaniu i wyczuwalny był intensywny zapach oleju. Komputer pokazał, ze olej jest na poziomie 0. Sprawdzałam pod samochodem, pod maska, nigdzie nie było widać wyciekającego oleju. Pod korkiem z napisem "recommeneded castrol" nic nie ma, a komputer cały czas pokazuje inny poziom oleju, raz, ze zbiornik jest pełny, pózniej, ze do połowy, pozniej 1/3. Niestety nawet nie wiem jak sprawdzić poziom oleju w tym samochodzie, jedne co udało mi sie dowiedzieć, to ze komputer to pokazuje. Nie wiem co jest przyczyna tych problemów opisałam wszystko, bo moze jest to jakoś powiązane.

 

Przepraszam, ze tak sie rozpisałam, ale nie znam sie na samochodach i każdy szczegół moze być ważny. Jeśli mieliście podobny problem lub wiecie co moze być przyczyną, bardzo prosze o pomoc.

Opublikowano

Jaka masz tam lepkosc oleju zalana?

Olej pokazuje ci zero na zimnym czy na cieplym?

Moze byc poprostu czujnik walniety poziomu oleju

W e46 miale taki przypadek ze czasami pokazywal mi krytyczny stan, przy wymianie oleju wykrecile go umylem w benzynie ekstrakcyjnej, wymylem piny spray kontaktem i byl spokuj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.