Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam 520i e34 balon 129 ps z gazem i planuje podmianke silnika na

2,5L oczywiscie latwiej spszedac tom i kupic 525i no ale juz zapuzno..

mam pytanie do kogos kto grzebie lub zajmowal sie takom podmiankom

 

z czego mam wyciongnonc silnik 2,5 L by podmiana byla w sprawach elektroniki latwiejsza ?

czy 525 24V pszypasilo by? co proponujiecie ?

jastem z Berlina i planuje poprostu zakupu 2 giej bmw po wypatku czy jakoms padline ktura ma jeszcze dobry silnik.

myslalem nad 325i lecz niewiem jak to z elektrykom bendzie gdy bedzie wsadzane do 5tki ?

czy skrzynia manual morze zostac czy cza tesz podmienic ?

 

muj balon jest z roku 89 :-/ choc odswierzona nie wyglonda na babcie :-)

 

za wszelkie informacje z gury dzienkuje

i sorry za byki :mad2: w BRD od 1989 roku robi swoje :-/

 

pozd

Opublikowano

zmnieniasz tylko sam silnik wszytsko jest takie same :mrgreen:

a co do 325 to silnike powinien pasowac nie mam sie kogo teraz zapytac ale nie jetem do konca pewien czy lapki sa takie same a tak wszytsko jest identyczne :cool2:

moje modele
Opublikowano
Jezeli chcsz silnik 2,5 24V to kup rozbitka e34 z takim silnikiem albo sam silnik , który był w e34 bo jak kupisz 2,5 24V z e36 to wówczas musisz zmienic miske olejową bo w e36 i e34 są inne. Sterownik silnika tez musisz miec od 24V. Kumplowi padł silnik 2,0 12V w e34 i wsadził 2,5 12V. Ten 2,5 chodził nawt na sterowniku od 2,0 i nic nie trzeba było przerabiac z mocowaniami. Zwróć uwagę na rocznik silnika bo były różne mocowania łap do bloków.
BMW to pełnia życia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.