Skocz do zawartości

120i probl z sondą lamda, dławieniem i zwiekszonym spalaniem


pedrito81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich uprzejmie,

jestem od niedawna szczęśliwym(lub nie) użytkownikiem BMW E81 120i 170 km w automacie i także od niedawna mam problem z pojawiającym się co jakiś czas żółtym engine check, zwiększonym spalaniem,dławieniem po mocniejszym wciśnięciu gazu, czyli zamuleniu na kilka sekund i pojawiających się falujących obrotach silnika już po nagrzaniu. Po podłączeniu do kompa wyszedł błąd sondy lambda, którą to wymieniłem, natomiast nic się nie zmieniło. Czy macie może pomysł co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może nie ta sonda? Błędu już nie ma? To nie przypadkiem o sondę nox chodziło?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazywało błąd sondy lambda i mechanik wymienił tą przed katalizatorem, ale błąd znowu wyskakuje co jakieś kilkaset kilometrów. Auto wciąż pali więcej o jakieś 3-4 litry i po depnięciu w granicy 2 tyś obrotów dławi się na kilka sekund zanim dostanie kopa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dawaj ten błąd, najlepiej zrzut a jak nie to minimum kod i opis.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

WITAM , A WIĘC TAK,ZOSTAŁY WSADZONE NOWE CEWKI I SWIECE. PO PODŁĄCZENIU DO KOMPA POKAZAŁY SIĘ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY:

1. 2BA2 - TERMINAL 15-???????

2. 30DA

3. 2AF4

4. 2AF2

ORAZ BŁĄD TEMPOMATU.

AUTO BUJA NA OBROTACH PO STARCIE A POZNIEJ W OKOLICY 2 TYŚ OBROTÓW PODCZAS JAZDY

W DALSZYM CIĄGU MA PODWYŻSZONE SPALANIE

SPRAWDZAŁEM ŁAŃCUCH, JEST NAPIĘTY JAK BARANIE JAJA

CZY POWODEM TEGO WSZYSTKIEGO MOŻE BYĆ TA NIESZCZĘSNA SONDA NOx

DODAM, ŻE SKRZYNIA AUTOMAT, NA P LEKKO BUJA PO ODPALENIU , NA D MOCNIEJ PRZEZ OKOLO 20 SEKUND

KTOŚ MA JAKIEŚ POMYSŁY?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięty łańcuch pod korkiem wcale nie oznacza, że nie jest rozciągnięty. To mit krążący po tym forum, w który sam uwierzyłem dawno temu, a jest to kompletna bzdura.

Jak chcesz wiedzieć czy łańcuch jest rozciągnięty, to musisz zdjąć plastikową osłonę silnika i przejechać się bez niej.

Problem z rozrządem jest o tyle nieciekawy, że dopiero przy znacznym rozciągnięciu łańcucha może pojawić się błąd misfire.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.