Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich uprzejmie,

jestem od niedawna szczęśliwym(lub nie) użytkownikiem BMW E81 120i 170 km w automacie i także od niedawna mam problem z pojawiającym się co jakiś czas żółtym engine check, zwiększonym spalaniem,dławieniem po mocniejszym wciśnięciu gazu, czyli zamuleniu na kilka sekund i pojawiających się falujących obrotach silnika już po nagrzaniu. Po podłączeniu do kompa wyszedł błąd sondy lambda, którą to wymieniłem, natomiast nic się nie zmieniło. Czy macie może pomysł co to może być?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może nie ta sonda? Błędu już nie ma? To nie przypadkiem o sondę nox chodziło?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pokazywało błąd sondy lambda i mechanik wymienił tą przed katalizatorem, ale błąd znowu wyskakuje co jakieś kilkaset kilometrów. Auto wciąż pali więcej o jakieś 3-4 litry i po depnięciu w granicy 2 tyś obrotów dławi się na kilka sekund zanim dostanie kopa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dawaj ten błąd, najlepiej zrzut a jak nie to minimum kod i opis.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak będę miał możliwość podpiąć ponownie do kompa to od razu wrzucę te błędy i mam nadzieję, że wtedy coś się wyjaśni, ale pewnie dopiero po świętach.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

WITAM , A WIĘC TAK,ZOSTAŁY WSADZONE NOWE CEWKI I SWIECE. PO PODŁĄCZENIU DO KOMPA POKAZAŁY SIĘ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY:

1. 2BA2 - TERMINAL 15-???????

2. 30DA

3. 2AF4

4. 2AF2

ORAZ BŁĄD TEMPOMATU.

AUTO BUJA NA OBROTACH PO STARCIE A POZNIEJ W OKOLICY 2 TYŚ OBROTÓW PODCZAS JAZDY

W DALSZYM CIĄGU MA PODWYŻSZONE SPALANIE

SPRAWDZAŁEM ŁAŃCUCH, JEST NAPIĘTY JAK BARANIE JAJA

CZY POWODEM TEGO WSZYSTKIEGO MOŻE BYĆ TA NIESZCZĘSNA SONDA NOx

DODAM, ŻE SKRZYNIA AUTOMAT, NA P LEKKO BUJA PO ODPALENIU , NA D MOCNIEJ PRZEZ OKOLO 20 SEKUND

KTOŚ MA JAKIEŚ POMYSŁY?

Opublikowano

Napięty łańcuch pod korkiem wcale nie oznacza, że nie jest rozciągnięty. To mit krążący po tym forum, w który sam uwierzyłem dawno temu, a jest to kompletna bzdura.

Jak chcesz wiedzieć czy łańcuch jest rozciągnięty, to musisz zdjąć plastikową osłonę silnika i przejechać się bez niej.

Problem z rozrządem jest o tyle nieciekawy, że dopiero przy znacznym rozciągnięciu łańcucha może pojawić się błąd misfire.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A wiec tak, zostały wymienione cewki , świece oraz zrobiony cały rozrząd i teraz autko lata jak ta lala, a i nie ma już żadnych błędów żadnej sondy. :lol:
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.