Skocz do zawartości

E46 WBAEN110X0PB23677 Nowy Dwór Gdański


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Ładna sztuka i interesujące wnętrze :8) jak do opłat to cena średnio przyjemna.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dobre i tyle :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Musiał gdzieś zgubić :wink: tego brakuje:

https://sprzedajemy.pl/nadkole-prawe-m-pakiet-bmw-e46-coupe-cabrio-aleksandrow-lodzki-6bea9f-nr47915777

Wiadomo gdzie sprawdzać dokładniej :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne obszycie kiery M-pakiet doczekało 281, - jeśli prawdziwy. Być może zasługa automatu, ale okolice 200 i kombinacje zawsze będą budzić znaki zapytania. Tu OK, wlej zimowy płyn do sprysków jak coś ;}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem, zobaczyłem i się wq.... :)

Ale zaczniemy telenowele od początku. Korzystając z usług PKP, uzbrojony w raport z serwisu BMW wyruszyłem po "moją" E46. Po 7 h jazdy snąłem z nią oko w oko. Pierwsza rzecz miernik w łapę i diagnoza: buda w dobrym stanie, gdzie niegdzie drugi lakier, delikatna szpachla tylko na tylnym nadkolu, środek nie zniszczony. Zaczynamy sprawdzać wyposażenie, radio ma prawdopodobnie uwaloną końcówkę mocy (o czym nie sprzedawca wcześniej poinformował), szyba kierowcy ma problemy i ledwo się zamyka, lusterko pasażera ustawia się tylko góra dół. Nie działa podgrzewania tylnej szyby, tak samo jak wycieraczka która jest źle zamontowana . Poza tym nic innego nie zalazłem. Zerkam jeszcze na opony, ale dupy nie urywają, zimówki na których można od biedy do końca zimy dojechać. Decyzja, jedziemy do Elbląga tam czeka na nas mechanik z wielkim trudem znaleziony prze zemnie. Samochód fajnie się prowadzi, dobrze przyśpiesza a biegi zmienia płynnie. Po dotarciu do miejsce, mechanik tylko podszedł do samochodu i odrazu mina mu zrzedła :evil: WTF myślę i pytam się co jest, mechanik odpowiada że czuje olej :duh: No nic, mechanik przystąpił do oględzin też od miernika lakieru i potwierdził się to co ja sam ustaliłem. I poza kilkoma połamanymi zatrzaskami wszystko ok i idziemy do kanału. Odrazu znajdujemy przyczynę dziwnego zapachu jaki wyczuł mechanik, olej cieknie ze skrzyni biegów i nie jest to mały wyciek. Miejsce wycieku zostało zdiagnozowane, ale do naprawy trzeba wyciągnąć całą skrzynie. W skrzyni zostało bardzo mało oleju co dyskwalifikuje samochód do powrotu na kołach do Białegostoku. Kolejny wyciek oleju z uszczelki pod filtrem oleju. Tylne tarcze hamulcowe i klocki do wymiany. Jakieś elementy tylnego zawieszenia których nazw nie pamiętam do wymiany. Maglownica do regeneracji, przednie amory oryginalne nie wymieniane od 2004r. Przednie tarcze ok ewentualnie do przetoczenia, prawy zacisk hamulca do regeneracji grozi zblokowaniem koła. Brak osłony silnika, pordzewiały (nie pamiętam jak to się nazywa, wygięty pręt między kołami przednimi który wchodzi w elementy gumowe) który też trzeba wymienić. I jeszcze kilka innych pierdół które zapomniałem. Przechodzimy do komory silnika, tam wszystko wydaje się być ok. Po podpięciu do komputera: uszkodzony wentylator chłodnicy, nie działająca klima (brak czynnika stwierdziliśmy na miejscu ale co jeszcze to niewiadomo) I jeszcze kilka pomniejszych pierdół. Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem bo było tego sporo, bo pierwszy raz widziałem jak ktoś tak rzetelnie sprawdzał samochód przy okazji pokazując i tłumacząc tak cierpliwie jak pani od matmy w pierwszej klasie. Oczywiście opisze go w odpowiednim dziale bo człowiek zajmuje się tylko BMW.

Reasumując: Nabyłem spore doświadczenie, poznałem fajnego mechanika z którym jeszcze spędziłem godzinę na telefonie podczas powrotu do domu, wyleczyłem się z handlarzy i znienawidziłem PKP które z XXI wieku nie potrafi zamontować w wagonach gniazdek elektrycznych i informować że pociąg ma opóźnienie. Sam samochód wydaje się fajną sprawą, ale trzeba jeszcze sporo w niego włożyć czasu i dukatów. Cena za którą został wystawiony 19900 + 2000 opłat stanowczo za wysoka. Dla zainteresowanych tym samochodem udostępnię raport BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pordzewiały (nie pamiętam jak to się nazywa, wygięty pręt między kołami przednimi który wchodzi w elementy gumowe) który też trzeba wymienić.

Pewnie chodzi o stabilizator :wink: współczuję :cry: co na to pan sprzedawca? Rozumiem, że nie poczuwał się do usunięcia (chociaż najpoważniejszych) defektów auta?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to chyba stabilizator, sprzedający zaproponował naprawę skrzyni na swój koszt i zszedł z ceny na 20700 zł (z opłatami). Przypomniała mi się kolejna usterka, a mianowicie uszkodzone czujniki cofania w ilości dwóch sztuk.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

24 mm stabilizator tak skorodowany że wymaga wymiany? To co z blachami ? Chyba dziury na wylot...

 

Jak dojechaliście na SKP skoro brakowało tyle oleju w ASB i w jaki sposób oceniony został jego poziom?

 

Znalezienie E39/E46 z M54 bez wycieków to praktycznie niewykonalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 mm stabilizator tak skorodowany że wymaga wymiany?
Największa korozja była tam gdzie stabilizator wchodził w elementy gumowe powodując rozrywanie ich.
To co z blachami ? Chyba dziury na wylot...
czytaj co było napisane wcześniej
Jak dojechaliście na SKP skoro brakowało tyle oleju w ASB i w jaki sposób oceniony został jego poziom?
Dojechaliśmy, a nawet sprzedawca wrócił do domu. Mechanik powiedział że nie da się jednoznaczne ocenić ile oleju brakowało, ale po ilości oleju który znajdował się na podwoziu (musiałem się rozebrać wchodząc do kanału, bo kapał sobie jak kapuśniaczek) i po wykręceniu śruby do wlewu oleju która była sucha mimo pokonania 30 km nie zawsze po równych drogach, gdzie teoretycznie korek powinien być przynajmniej zachlapany olejem.
Znalezienie E39/E46 z M54 bez wycieków to praktycznie niewykonalne...
Akurat wyciek w silniku to był pikuś, sam bym tą uszczelkę zmienił. Ale jak wydech miałeś pokryty olejem to nie chciał byś tym samochodem jechać 400 km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyba w kombi -standard -wycierają się ścieżki od uszczelki

radio - jeżeli nie grało wcale lub któryś z głośników a ruszanie kablami w drzwiach nie pomaga to do wymiany/naprawy jest wzmacniacz z tyłu w bagażniku(za siedzeniami jest), jak charczy to dodatkowo do naprawy we wzmacniaczu oprocz końcówek procesor.

stabilizator - to dość częste w E46 że w miejscu gum odłazi lakier, może o to chodziło?

wydech pokryty olejem? skąd on się tam lał?

podstawa jest po 2 stronie.. i od odstawy co najwyżej w dół może lecieć i może być dół uwalony olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyba- wiem że standard ale wypadało by poinformować

radio- grało ale i piszczało

stabilizator- lakieru tam dawno było, za to były wielkie wżery

olej - pisałem, lał się ze skrzyni biegów. Mechanik powiedział że skrzynia była wyciągana (była pomalowana sreberkiem) i prawdopodobnie ktoś przy zakładaniu za mocno szarpał i uszkodził uszczelkę na wale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ogólnie auto nie tanie, ale i nie szczególnie drogie za taką wersję, jeżeli oczywiście nie było większego dzwona. Ale jechałeś podejrzewam z zamiarem kupna za taką kasę, bo chyba nie była to wycieczka krajoznawcza :wink: i jeżeli sprzedawca zadeklarował ogarnięcie skrzyni i dodatkowo obniżył cenę to uważam, że stanął na wysokości zadania. Reszta minusów to pierdoły, które spotkasz w innych egzemplarzach, może w innej postaci, ale na tym "poziomie".

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko te pierdoły to dały ładną sumkę bo na bierząco zliczaliśmy :) Dałem sobie czas na przemyślenie tego zakupu, ale sprzedawca tyle zataił (wiedziałem tylko o radiu) a wiedział że jadę 400 km i tym samochodem nie wrócę, albo nie dojadę bo mi się skrzynia zatrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wszystko wiem, ale kupujesz auto używane i ciężko będzie dostać coś bez wkładu przynajmniej 2-3k szukając za rozsądną cenę. Wiem, że wiele osób napisze, że cena za to auto jest z górnej półki, bo to "marne" 320i, wielki przebieg i jeszcze turas, więc góra 13k wart :lol: trzeba brać poprawkę, że tu jest fabryczny m-pakiet i ciekawe wyposażenie, rocznik też świeży. Nie widziałem auta, więc odnoszę się do tego co napisałeś, może było jeszcze kilka minusów, które zaważyły, ale nie wspomniałeś o nich, po tym co napisałeś jak nie było wielkiego dzwona, silnik jest sprawny, vanosy mają się dobrze to można to przemyśleć. Zostaje jeszcze kwestia klimatyzacji, którą sprzedawca też mógłby się zająć, to taka moja mała sugestia jak czyta :wink:

 

Vehicle Identification Number WBAEN110X0PB23677

Type EN11

Model 320i - EUR

Development Code E46 (3FL)

Chassis TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M54

Displacement 2.20

Power 125

Drivetrain HECK

Transmission AUT

Color Silbergrau Metallic - A08

Upholstery Standardleder/grau - N6TT

Production Plant REGENSBURG

Production Date 2004-09-03

Standard Equipment

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

167 Eu4 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu4

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

302 Alarm System Alarmanlage

313 Exterior Mirror Package Aussenspiegelpaket

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

338 M Sports Package Ii M Sportpaket Ii

386 Roof Rail Dachreling

403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch

411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

464 Skibag Skisack

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

601 Tv Function Tv-funktion

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.

650 Cd Player Cd-laufwerk

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

716 M Aerodynamics Package Ii M Aerodynamikpaket Ii

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

772 Interior Trim Alu Black Cube Interieurleiste Alu Black Cube

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder

8SP Cop Control Cop Steuerung

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall

936 Request Bmw Mobile Phone On Delivery Bmw Handy Bei Auslief. Anfordern

964 Request Navi Dvd On Delivery Request Navig. Dvd On Delivery

972 Comfort Package Comfort Paket

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.