Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam problem z moja becia e30 m20b20 89r. po prostu nie chce leciec do przodu 140km/h i na tym sie konczy zarowno na benzynie jak i na gazie.Wymienilem sonde,kable i swiece,filtr gazu i powietrza,ale problem pozostal.Dodam ze do 2000tys,obr. dziwnie chodzi tak jakby cos przerywalo powyrzej tych obr, jest ok.Nie wiem na co cierpi moja becia prosze o pomoc.
Opublikowano

zez mam m20b20 '87 i tez zauwazylem ze powyzej 140km/h cieńko mu idzie przyspieszanie do 2000 rpm na biegu jałowym słychać (czuć) nierówną prace silnika :| wyczyściłem dokładnie filtr stozkowy i jezeli chodzi o moc to było lepiej do czasu jak znowu sie usyfił (dojazd do domu -drogą piaszczystą :( )

hmm odkąd kupilem bete z pod pokrywy zaworów słychac (na ucho "pana henia" gdzieś po środku pokrywy) cykanie ??? czy to moze mieć zwiazek z całą sprawą ???

Opublikowano

opisujecie za malo szczegółów. Grochu - jeśli masz filtr powietrza typu sportowy stożek, możliwe że jest mu za gorąco (zasysa z rozgrzanej komory silnika) i ma za rzadkie powietrze stąd spadek mocy. zauważ jak odizolowane są stożki w prawidłowo zrobionych autach, oraz co robią zawodnicy startujący na 1/4 mili: zdejmują lampę za którą jest stożek. kolejnym powodem może być nieprawidłowo zainstalowana instalacja gazowa. na jakimś forum (już nie pamiętam) jest wykres z hamowni bmw e30 z takim silnikiem jak nasze <2.0L> przerobionym na gaz: na benzynie miało z tego co pamiętam poniżej 100 KM.

Grohu jeśli coś cyka z pod pokrywy zaworów to samą siłą woli chyba naprawić się nie da ;-) , należałoby tą pokrywę zdjąć w celu odkrycia przyczyny lub chociaż sprawdzenia luzów zaworowych, bo może mieć to właśnie związek z brakiem mocy. czasem kiedy nawet nic nie słychać może dziać się tam bardzo źle.

 

rafiramzes, proponuję jeszcze wymienić filtr paliwa; nie wiem który masz rocznik ale możesz mieć ten w metalowej puszce (tez niedrogi, a ciężko go w samochodzie namierzyć). z całą sprawą związek może mieć też kopułka i palec, oraz pompa paliwa.

 

obaj jednak musicie zacząć od podstawowych rzeczy: kompresja, luz zaworowy...

Żeby was troszkę zdołować (nie obrażajcie się, to w żartach!), napiszę że /w moim odczuciu/ 320 gdzieś tak do 170-180km/h powinna iść w miarę żwawo

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.