Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od jakiegoś czasu zastanawiałem się co się dzieje z moim nawiewem. Od parunastu dni sądziłem, że nie wieje mi z kratek na twarz. Sądziłem też, że z tego powodu wieje bardziej na nogi. Póki się za to nie zabrałem. Parę lat temu po zakupie auta wymieniłem jeża klimy (ciepłe na szybę i nogi). Od tamtego czasu było wszystko ok. Gdy problem z brakiem nawiewu na twarz się pojawił postanowiłem poprawić luty na starym jeżu i go wymienić. Nawiewy wszystkie przy zmianie manualnej działają jak należy. Gdy tylko włączę AUTO czuję, że na szybę lekko leci powietrze, na nogi bardzo a z kratek ledwo co. Wymiana jeża na naprawianego nic nie zmieniła. Ale podczas wymiany postanowiłem sprawdzić czy działa ten silniczek co jest zaraz przy jeżu. Pamiętam, że podobnie zrobiłem wymieniając go wcześniej i przy zmianie ustawień silniczek reagował. Teraz nic. Pomyślałem, że znalazłem winnego więc kupiłem używkę, wymieniłem ale nadal nic. Jedyne co to stary dało się ręcznie jeszcze pokręcić ale używka ledwo drgnie. Przy podłączeniu tego co miałem na powrót silniczek zaskakuje i tak jakby powraca do jakiejś określonej pewnie pozycji. Ale na tym koniec. W żaden sposób nie chciał zadziałać robiąc wszystko co się da na panelu. Dziwi mnie tylko (choć sie nie znam jak dokładnie to działa), że zamyka obieg na sterowaniu manualnym a na AUTO wariuje. Ponadto dziś podpiąłem auto pod INPE i znalazło mi dwa błędy:

 

30 AUC heating - Short circuit to ground

4 Fresh air/Air circulation flap motor right

 

Drugi domyślam się, że od silniczka co to z nim walczyłem. Po skasowaniu błędów pierwszy się znów pojawił. Będę musiał go sprawdzić jutro.

Ale pod inpą zauważyłem, że nawiew na AUTO daje zawsze w 100% (lub przynajmniej w trakcie testów z inpą). Co dziwne zmieniając ustawienia na panelu z auto na np. szybę napis auto ciągle widniał. Przełączałem między AUTO i 3 ręcznie a napis AUTO nadal się świecił. Nie wiem czy może panel nie szwankuje. Wrzucam filmik z zabaw z INPĄ, może komuś pomoże w pomocy mi.

 

 

Dziękuję serdecznie

 

BMW E46 320d M47N Automatyczna skrzynia, klimatyzacja automatyczna, anglik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd auc to czujnik zadymienia, jest na wentylatorze. AUTO zgaśnie jeżeli "ręcznie" przestawisz siłę nadmuchu, na automacie zmienia sam siłę nadmuchu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
A dlaczego taka rozbieżność między siłą nawiewu z kratek a tego na nogi? Normalnie w trakcie jazdy na AUTO nie wieje strasznie ale czuć, że po nogach leci mocniej ciepłym (zima) a z kratek prawie nic.
Opublikowano
Właśnie o to chodzi ze gdy ustawisz na auto to nawiewy na nogi i szybę wyrównują tęperature wiec wieje z nich mocniej czasami a nawiewy z konsoli możesz ustawić bez względu na ustawienie auto (sama temperatura bo sila jest taka sama) choć i tam masz 3 kreski biała ustawienie auto czerwona dmucha ciepłe powietrze niebieska zimne. Taki bajer dla kierowców

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.