Skocz do zawartości

E39 528 z lpg . Wypadanie zapłonu 1 5 6 cylindra pomocy


Krejzi89

<t>Co dalej ?</t>  

1 użytkownik zagłosował

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Tak jak w temacie od niedawna jestem właścicielem E39 528 99r lpg . Auto kupiłem odpalało pięknie na 6 garczkow dopiero po rozgrzaniu się spadał na 5 . Ale po ponownym odpaleniu gadał na 6 i tak w kółko wywalało. Zaczynałem błędy . Wypadanie zapłonu 1 i 6 cylinder. Wymieniłem olej , filtry chłodnice z płynem i wężyki dolotu gazu między wtryskami gazu a wtryskiem benzyny . odpalilem i ... Masakra . Samochód na zimnym odpala szybko jednak teraz na 3 garczkow , po rozgrzaniu się dalej to samo , na gazie bez zmian. Jedynie ten krótki moment przejścia z benzyny na lpg chodzi na wszystkie tłoki. , Podmienilem wszystkie cewki z kumplami E39 , świece najpierw założyłem Boscha irydowe do lpg a potem NGK dedykowane do tej BMW jednak bez żadnych zmian . Ponownie zaczynałem błędy , wypadanie zapłonu 1 5 i 6 tłok. Brak mi już pomysłów . Dodam że po wyjęciu świec Boscha były mocno okopcone na czarno . Macie może jakieś propozycje gdzie dalej szukać ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Często nieszczelność dolotu może powodować wypadanie zapłonów, np. węże odmy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podmienilem wszystkie cewki z kumplami E39

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plakiem posyłałem w okolicach wtrysków dolotu powietrza i szczelne bez różnicy . Dla pewności zasłoniłem dolot powietrza na filtrze i nie odpali , nawet nie próbuje. Myślę że nie ma lewego powietrza

Dla pewności? Żeby odpalił po zasłonieciu dolotu musiał byś mieć dziurę wielkości pięści :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.