Skocz do zawartości

Krejzi89

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528 lpg i E36 320 lpg na spawie do driftu

Osiągnięcia Krejzi89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kasowalem. Po zmianie jest wypadanie na 1 5 6 cylindrze. Panowie. A może vanosy ? To jest podwójny vanosy i jeszcze taki trop mi podrzucają. Jak sprawdzić vanosy czy dobrze działają ?
  2. Plakiem posyłałem w okolicach wtrysków dolotu powietrza i szczelne bez różnicy . Dla pewności zasłoniłem dolot powietrza na filtrze i nie odpali , nawet nie próbuje. Myślę że nie ma lewego powietrza
  3. Witajcie. Tak jak w temacie od niedawna jestem właścicielem E39 528 99r lpg . Auto kupiłem odpalało pięknie na 6 garczkow dopiero po rozgrzaniu się spadał na 5 . Ale po ponownym odpaleniu gadał na 6 i tak w kółko wywalało. Zaczynałem błędy . Wypadanie zapłonu 1 i 6 cylinder. Wymieniłem olej , filtry chłodnice z płynem i wężyki dolotu gazu między wtryskami gazu a wtryskiem benzyny . odpalilem i ... Masakra . Samochód na zimnym odpala szybko jednak teraz na 3 garczkow , po rozgrzaniu się dalej to samo , na gazie bez zmian. Jedynie ten krótki moment przejścia z benzyny na lpg chodzi na wszystkie tłoki. , Podmienilem wszystkie cewki z kumplami E39 , świece najpierw założyłem Boscha irydowe do lpg a potem NGK dedykowane do tej BMW jednak bez żadnych zmian . Ponownie zaczynałem błędy , wypadanie zapłonu 1 5 i 6 tłok. Brak mi już pomysłów . Dodam że po wyjęciu świec Boscha były mocno okopcone na czarno . Macie może jakieś propozycje gdzie dalej szukać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.