Skocz do zawartości

Problem po wymianie bezpiecznika nr.15


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Spalilo mi 2 razy bezpiecznik numer 15. Prawdopodobnie przez zwarcie w zlączu diagnostycznym lub czujniku poziomu oleju. Czujnik odpiety, złącze przedmuchalem spręzonym powietrzem. Teraz po wyjeciu kluczyka zegary i kontrolki, klimatronik, swiatla stop oraz do jazdy dziennej gasną mi po kilkunastu sekundach. Po wyjeciu bezpiecznika wszystko jest ok ale nie mozna odpalic auta. Co robic?

Opublikowano
Bezpiecznik nr15 oprócz złącza diagnostycznego odpowiada również za sterownik silnika, może tam szukaj przyczyny. Skąd zwarcie w złączu :?: :?:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Co do złącza to kasowałem inspekcje zwierajac piny 19 i 7 zwykłym przewodem może został kawałek miedzianej nitki? Moduł centralnej elektroniki nadwozia pokazuje bład 4 leitung klemme R am GM III a moduł licznika bład 140 Klemme R. Co to moze znaczyc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.