Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry po bardzo długiej nieobecności :)

 

otóż zwracam się z zapytaniem do osób, które wymieniały łańcuch rozrządu - niestety po przeglądzie tego elementu w ASO okazało się, że "w miarę pilnie" musi zostać wymieniony (potwierdzenie diagnozy niezależnego warsztatu).

 

I teraz meritum - mam 3 oferty cenowe

- ASO - 5.900,00 zł brutto,

- niezależny warsztat specjalizujący się w BMW - 3.100,00 zł brutto

- "zwykły" warsztat- nazwijmy go Pan Zenek - ok. 1.600,00 zł brutto.

 

ASO odpada, ale zastanawiam się czy cena 1.600,00 zł nie jest podejrzanie niska i czy tą wymianę można łatwo zepsuć. Zarówno z ASO jak i warsztatu od BMW dostałem dokładną wycenę usługi. Pozycje pokrywają się ze sobą - dodatkowo poza ASO wymieniają jakieś 3 uszczelki, ale ich cena to 150,00 zł, więc nie sądzę, żeby na tym naciągali. Pan Zenek - rzucił cenę na oko...i nie wiem czy wymienia sam łańcuch czy jakieś dodatkowe elementy. W wycenie ASO są jakieś ślizgi, koła itp.

 

Wreszcie pytanie: ile płaciliście za wymianę łańcucha rozrządu?

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.