Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście możesz jeździć z chmura dymu za sobą a później mieć wypalone tłoki czy zawory od nieprawidłowej mieszanki :))


Turbo nie będzie ładować tyle ile komputer każe bo nie wie jak tym wystęrowac żeby było zadane ciśnienie w mapie, co wy za głupoty gadacie. Po co takto wgl stroić silniki?

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Po to są czujniki ciśnienia doładowania, sterowanie zmienna geometria żeby ustawić odpowiednie ciśnienie. Zgodzę się z tobą w tej kwestii jesli wstawisz dużo większe/ wydajniejsze turbo np od 3.0d. A te turbiny się bardzo podobne i maja bardzo podobna charakterystykę. Turbo od 163km jest trochę wydajniejsze ale w dalszej części jest przystosowane do tego samego silnika pojemności. Na pewno nie będzie idealnie i nie będzie wystrojony ale tez nie będzie tak skrajnego przypadku o którym mówisz.

Sprawa gorzej wyglada w turbo sterowanym podciśnieniowo wtedy komputer nie jest w stanie tak precyzyjnie nastawić doładowania.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
panowie a co moze byc problemem ze turbna z wersji 163 hp słabo pompuje do 2000tys rpm? jadać na przy 1500rpm wcisne gaz w podloge , watrost oczekiwana to okolo 2600hpa a turbina daje 1700 dopiero poziej sie wartosci wyrownuja . byłem na hamowni i widac na wykresie ze maks momenr jest przy 2800 a inne modele tego silnika maja juz przy 2300 /

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.