Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie.

 

Od razu przejde do rzeczy. Mianowicie po wymianie wysprzeglika i pompy sprzegla (tej pod pedalem sprzegla) wystepuje dziwny dzwiek szurania ale tylko na wlaczonym silniku. Ponizej linki z nagranym tym dzwiekiem i bez. Czy moglibyscie nakierowac co moze taki dzwiek powodowac? Dodam iz wysprzeglik kupiony oryginalny BMW tylko przy wymianie zauwazylem iz byl on metalowy z przewodem rurowym a przyszedl do mnie plastikowy do ktorego juz takowy przewod nie pasowal. Pompa natomiast to zamiennik textara ale wykonany przez FTE tak samo jak wysprzeglik OEM BMW.

 

https://youtu.be/94KD94kIfBY - wlaczony silnik

https://youtu.be/qSQtqzLfNME - wylaczony silnik

 

Dziekuje za pomoc.

Edytowane przez artwro
Opublikowano

Z racji iz widze ze zainteresowanie tematem slabe to moze zapytam czy taki dzwiek moze byc powodowany przez zapowietrzony uklad. Mianowicie zaraz po wymianie i odpowietrzeniu sprzeglo bralo gdzies w polowie i wtedy nie odczuwalem tego halasu. Po wyjezdzie z garazu pojawilo sie wspomniane szuranie i sprzeglo zaczelo brac wyzej. Nie widze nigdzie wyciekow, plyn w zbiorniczku takze utrzymuje sie na tym samym poziomie. Biegi wchodza z lekkim oporem zwlaszcza jedynka, dwojka aczkolwiek zauwazylem jak srodek ciezkosci auta sie przesuwa ku przodowi z racji powiedzmy hamowania czy to silnikiem czy hamulcami to dzwiek staje sie jakby lagodniejszy natomiast przy przyspieszaniu sie bardziej nasila.

 

Dziekuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.