Skocz do zawartości

artwro

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d 2006 M47

Osiągnięcia artwro

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nienawidzę tego dźwięku. Ogólnie lubię mieć cisze na ile to możliwe więc każdy dźwięk ponad fabrykę mnie denerwuje :) Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
  2. Ale bylaby to wina rolki gdy pisk zaczyna się dopiero po przejechaniu paru KM być może aż silnik złapie temperaturę (tak mi się wydaje bynajmniej)
  3. Witam. Nie było nic modzone. Także nie przypominam sobie by rolla o której wspominasz była wymieniana. Co to ma wspólnego z tematem jeżeli mogę spytać.
  4. Moze na nagranym przeze mnie filmie nie slychac tego dosc dobrze ale dzwiek jest praktycznie taki sam jak na tym filmie. Dzieki
  5. Witam. Zglaszam sie do was z kolejnym problemem. Mianowicie po przejechaniu kilku km po odpaleniu rano auta zaczyna dziwnie swistac gdzies pod maska. Dodam ze turbo bylo po regeneracji a takze wymienilem uszczelke od kolektora wydechowego. Dolot takze zostal uszczelniony i dalej brak mi pomyslow. Link do video z tym dzwiekiem - https://youtu.be/wc8wjKmHmMw Dziekuje.
  6. Z racji iz widze ze zainteresowanie tematem slabe to moze zapytam czy taki dzwiek moze byc powodowany przez zapowietrzony uklad. Mianowicie zaraz po wymianie i odpowietrzeniu sprzeglo bralo gdzies w polowie i wtedy nie odczuwalem tego halasu. Po wyjezdzie z garazu pojawilo sie wspomniane szuranie i sprzeglo zaczelo brac wyzej. Nie widze nigdzie wyciekow, plyn w zbiorniczku takze utrzymuje sie na tym samym poziomie. Biegi wchodza z lekkim oporem zwlaszcza jedynka, dwojka aczkolwiek zauwazylem jak srodek ciezkosci auta sie przesuwa ku przodowi z racji powiedzmy hamowania czy to silnikiem czy hamulcami to dzwiek staje sie jakby lagodniejszy natomiast przy przyspieszaniu sie bardziej nasila. Dziekuje
  7. Witam serdecznie. Od razu przejde do rzeczy. Mianowicie po wymianie wysprzeglika i pompy sprzegla (tej pod pedalem sprzegla) wystepuje dziwny dzwiek szurania ale tylko na wlaczonym silniku. Ponizej linki z nagranym tym dzwiekiem i bez. Czy moglibyscie nakierowac co moze taki dzwiek powodowac? Dodam iz wysprzeglik kupiony oryginalny BMW tylko przy wymianie zauwazylem iz byl on metalowy z przewodem rurowym a przyszedl do mnie plastikowy do ktorego juz takowy przewod nie pasowal. Pompa natomiast to zamiennik textara ale wykonany przez FTE tak samo jak wysprzeglik OEM BMW. https://youtu.be/94KD94kIfBY - wlaczony silnik https://youtu.be/qSQtqzLfNME - wylaczony silnik Dziekuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.