Skocz do zawartości

M54 3.0i wymiana przewodów wody pod kolektorem- problem


szczyrk81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pytanie czy ktoś wymieniał przewody wody w m54 3.0i pod kolektorem.Kupiłem przewody Febi bo leciało mi z tego bliżej bloku i przy okazji wymieniłem także ten drugi co by kolektora drugi raz nie wywalać.Teraz leci z tego drugiego który wchodzi na wcisk.Rozebrałem znów, wymieniłem oringi na 0,5mm grubsze i nadal leci.Nie za duzo ale ubywa ok. 0,3 litra na 500km. Zamówiłem oryginał i w wtorek ma być.Czy ktoś to wymieniał? Miał ktoś ten sam problem?Myślę na co to wcisnąć aby nie leciało. Otwór był dobrze wyczyszczony a teraz nawet lekko przepolerowany przed wymianą oringów. Ktoś ma jakiś pomysł?
szczyrk81 ZDW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
no i przewody wymienione...i 2 razy kolektor znów rozebrany bo z jednego leci...uszczelniłem i znów leci...a powodem korek od zbiorniczka wyrównawczego...teraz po założeniu nowego korka wreszcie spokój choć opanowałem rozbiórkę kolektora 3.0i w ok. 1,5 godziny( łacznie z lpg) :D
szczyrk81 ZDW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.