Skocz do zawartości

M54 3.0i wymiana przewodów wody pod kolektorem- problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Pytanie czy ktoś wymieniał przewody wody w m54 3.0i pod kolektorem.Kupiłem przewody Febi bo leciało mi z tego bliżej bloku i przy okazji wymieniłem także ten drugi co by kolektora drugi raz nie wywalać.Teraz leci z tego drugiego który wchodzi na wcisk.Rozebrałem znów, wymieniłem oringi na 0,5mm grubsze i nadal leci.Nie za duzo ale ubywa ok. 0,3 litra na 500km. Zamówiłem oryginał i w wtorek ma być.Czy ktoś to wymieniał? Miał ktoś ten sam problem?Myślę na co to wcisnąć aby nie leciało. Otwór był dobrze wyczyszczony a teraz nawet lekko przepolerowany przed wymianą oringów. Ktoś ma jakiś pomysł?
szczyrk81 ZDW
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
no i przewody wymienione...i 2 razy kolektor znów rozebrany bo z jednego leci...uszczelniłem i znów leci...a powodem korek od zbiorniczka wyrównawczego...teraz po założeniu nowego korka wreszcie spokój choć opanowałem rozbiórkę kolektora 3.0i w ok. 1,5 godziny( łacznie z lpg) :D
szczyrk81 ZDW
Opublikowano
No to super ze sie udalo.A najlepsza satysfakcja,ze mozna samemu ogarnac temat.Przynajmniej wiesz ze jak cos robisz przy swoim aucie to starasz sie to zrobic jak najlepiej i bez kosztow robocizny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.