Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

Panowie mam pytanie czy ktoś już wymieniał uszczelkę miski olejowej w silniku n43 ?

 

Zauważyłem ze dość mocno mam uwalony silnik na dole a jak przejechałem ręką to zebrało mi się dość sporo śliskiej maźi

 

 

Pytanie jest takie bo już trochę czytałem na forum i w niektórych silnikach trzeba unosić silnik i ściągać wózek czy w tym silniku jest tak samo ?

 

Ile mniej więcej może mi krzyknąć mechanik za wymianę czegoś takiego ? chciał bym być przygotowany żeby nie dać się naciągnąć

 

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Niestety i tutaj trzeba opuszczać sanki.

Myślę, że z 200zł może sobie spokojnie policzyć.

 

BTW, od razu warto sprawdzić czy nie ma połamanych kawałków prowadnicy w ssaku pompy oleju.

Opublikowano

Troche to powycierałem żeby sprawdzić po jakim czasie i jak mocno sie z powrotem zabrudzi

 

Ale wygląda to mniej więcej tak najgorzej było na rogu silnika przed tym kołem (ostanie zdjęcie )

 

https://drive.google.com/file/d/0B2CNCkP_mGgVVWNSaHFvWGcyZzQ/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B2CNCkP_mGgVQlR0WklwMVB5WEU/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B2CNCkP_mGgVM1NWZXFndVNQQVU/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B2CNCkP_mGgVay1WUHcxQXNFMzA/view?usp=sharing

 

Czy ten wyciek może powodować duże utraty oleju w silniku ?

 

Albo drugie pytanie czy padnięta uszczelka pod miska może jakoś negatywnie wpływać na prace silnika ?

Opublikowano

Witam serdeczny kolego jakies dwa dni temu wymieniałem uszczelkę spod miski olejowej uszczelke spod podstawy filtra oleju i uszczelke spod pokrywy zaworów oraz oringi na elektrozaworach poniewaz silnik był obchicie brudny olejem teraz jest wymyte wszystko do sucha i zrobiłem jakies 300km nic sie nie poci może tobie tez sie uda gdyż po filmie moge domniemać że uszcelka spod miski olejowej nie spełnia swokjej funkcji.

częsci mnie kosztowały uszczelka pod filtr od 30zł a pod miske olejowa ok 70 a pod pokreywe zaworów 180 i oringi sa 4sztuki każd po 9zł no i płyn chlodniczy nowy poniewaz podstawa czy obudowa filtra jest chłodzona ciecza wiec trezba go spuscic i nalałem nowy bo to grosze

a na koniec ustawienie zbierzności ponieważ wuzek był znacznie opuszczony. pozdrawiam wiesiek

a teraz mam jeszcze jeden kłopot bo paruje mi lampa od reflektorów nie wiem dlaczego? nie parowała dopóki jie spadła temperatura i czy to dlatego że garaz mam blaszany i sie stam woda skrapla?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.