Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

oddałem ostatnio autko do mechanika na wymianę pompy wody i wywiercenie urwanej śruby od EGR w kolektorze wydechowym. Autko wróciło do mnie z dziwnie pracującym silnikiem na co od razu zwróciłem uwagę i oddałem im do poprawy teraz ponownie je odbierałem jednak są spadki mocy podczas jazdy odczyty z inpy to

https://www.fotosik.pl/zdjecie/5e8b36a1bfc44c83

https://www.fotosik.pl/zdjecie/23d1a36b18816e1d

 

oraz błędy

 


F E H L E R S P E I C H E R L E S E N
---------------------------------------
Datum : 03.11.2017 07:01:34
JobStatus: OKAY
Variante : D60M47A0.PRG
Version : 23.08
-------------------------------------------------------------------------------
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher!
-------------------------------------------------------------------------------
0x4B10 4B10 Laufruheregler
Fehlerhäufigkeit: 2
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 249120 km
Motordrehzahl 1599.78 1/min
Kühlmitteltemperatur 91.28 °C
Raildruck Ist 1008.25 bar
Einspritzmenge 47.26 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 970.44 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1939.69 mbar
Pedalwertgeber 60.63 %
Batteriespannung 14663.36 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 85.87 km/h
Leerlaufreglermoment 0.00 Nm
2. Umweltsatz
Kilometerstand 249152 km
Motordrehzahl 1654.95 1/min
Kühlmitteltemperatur 93.29 °C
Raildruck Ist 661.66 bar
Einspritzmenge 24.42 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 541.93 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1398.15 mbar
Pedalwertgeber 32.28 %
Batteriespannung 14337.50 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 75.01 km/h
Leerlaufreglermoment 0.00 Nm
Korrekturmenge zu hoch
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler nicht im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten)
Fehlercode: 4B 10 01 06 00 00 02 28 79 A4 3A 8D 80 78 9A C5
4D 5A 57 55 79 A8 3C 8F 54 3E 56 8E 29 58 4C 55a
===============================================================================

 

Dodam tylko iż samochód nie posiada klapek wirowych, DPF został wymieniony na nowy rok temu a wtryski były regenerowane przed samą wymianą DPF-a oraz autko chodziło bardzo dobrze przed wizytą u tego mechanika. Może ktoś wie jaka może być przyczyna bo po rozmowie z mechanikiem myślę, że nie wie w jakiej kolejności były wtryski wsadzone i teraz celuje kolejność, a możne trzeba je potraktować chemią?

Opublikowano
A nie masz kodów IMA po regeneracji gdzieś zapisanych, najprościej sprawdzić w ten sposób. No i uszczelki wszelaki może coś przepuszcza.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Po pracy zajrzę do teczki tam mam kilka kartek z warsztatu regenerującego wtryskiwacze, jest jakaś możliwość sprawdzenia inpą tych kodów jakie są zakodowane?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już pisałem na innym forum, przyczyną jest kosmiczna korekcja na 4 cylindrze (drugie zdjęcie). Wygląda na zawieszający się wtryskiwacz. Dlaczego wtryskiwacze były teraz wyciągane?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.