Skocz do zawartości

E46 N42 Po odpaleniu na zimnym faluje i na cieplym gasnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z E46 N42 a mianowicie: Po odpaleniu na zimnym trzyma wysokie obroty około 1000, pochodzi z 10min. obroty troche spadna tak do 700 i znowu sie podnosi zas znowu opadnie i tak w kółko skaczą te obroty. Jak jade powyżej 1000-1500 obr jest ok, wszystko ma moc, dojezdzam do skrzyzowania wcisne sprzeglo zejdzie z obrotow ponizej 1000 przygasa albo gasnie( nie zawsze ale przewaznie gasnie), musze lekko trzymac na gazie to nie gasnie jak puszcze to gasnie. Odpali bez problemu i chodzi na wolnych obrotach i nie gasnie po tym odpaleniu na wolnych,jedzie dalej. Dałem do mechanika, stoi już tydzień i nie może zdiagnozować przyczyny, posprawdzał cewki, świece, przewody, zrobił adaptacje, rozrząd ustawił, podciśnienie wszystko posprawdzane i nadal to samo. Na komputerze 0 błędów. Macie jakieś pomysły?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Diagnostyka to nie tylko błędy :wink: może zasugeruj mechanikowi żeby wsadził swój szanowny zadek do auta z komputerem i może podczas jazdy coś wypatrzy :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wartości rzeczywiste przepustnicy i przepływomierza niech sprawdzi.

Brudna przepustnica może być za mocno otwarta, a nie zakoduje błędu, Tak samo przepływomierz może być w górnej, lub dolnej tolerancji. W takim przypadku również nie będzie kodu błędu ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.