Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam takie pytanie czy wjazd w dziurę w momencie hamowania silnikiem, jest tak samo groźny jak hamowanie za pomocą,, pedału hamulca" i wpadniecie w dziurę na wciśniętych amortyzatorach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz swoją wypowiedź rozwinąć

 

Po prostu nie.

Silnik nie zblokuje koła w powietrzu tak jak hamulec nożny

Opublikowano
Czyli mam rozumieć że podczas hamowania silnikiem nie dochodzi do blokady kół i samochód nie wpada w dziurę z całą siła wćiśniętych amortyzatorów, koła się nie blokują tylko kręcą się dalej?
Opublikowano
W momencie zredukowania biegu na niższy samochodem troszkę szarpło i w tym momencie wyjechałem w nierówność i dlatego mam wątpliwości czy takie hamowanie nie zaszkodziło tak samo jak poprzez hamulec nożny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale coś się stało czy pytasz hipotetycznie? Odpowiedź dostałeś już wyżej, gorzej jak wciskasz hamulec roboczy, ale i jadąc na luzie po wpadnięciu w dziurę możesz urwać koło :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pytanie tylko hipotetyczne, lecz lepiej wiedzieć więcej niż mniej. Niestety nasze drogi są jakie są i raczej wszystkich dziur, studzienek nie da się ominąć, szkoda tylko opon, felg i zawieszenia, więc lepiej zawsze starać się ściągać mogę z hamulca przed dziura (jeśli jest to możliwe).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
więc lepiej zawsze starać się ściągać mogę z hamulca przed dziura (jeśli jest to możliwe).

Yyy no ale tego to nawet na prawie jazdy uczyli więc co to za nowina ?

 

A hamując silnikiem jak wyżej pisałem nie blokują się koła (pomijam fakt napędu na tył), a wjechałeś przodem czy tyłem ?

Tak czy inaczej, jadąc na biegu czy na luzie nic nie zmienia.

Opublikowano
więc lepiej zawsze starać się ściągać mogę z hamulca przed dziura (jeśli jest to możliwe).

Yyy no ale tego to nawet na prawie jazdy uczyli więc co to za nowina ?

 

A hamując silnikiem jak wyżej pisałem nie blokują się koła (pomijam fakt napędu na tył), a wjechałeś przodem czy tyłem ?

Tak czy inaczej, jadąc na biegu czy na luzie nic nie zmienia.

 

Wjechałem przodem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
więc lepiej zawsze starać się ściągać mogę z hamulca przed dziura (jeśli jest to możliwe).

Yyy no ale tego to nawet na prawie jazdy uczyli więc co to za nowina ?

 

A hamując silnikiem jak wyżej pisałem nie blokują się koła (pomijam fakt napędu na tył), a wjechałeś przodem czy tyłem ?

Tak czy inaczej, jadąc na biegu czy na luzie nic nie zmienia.

 

Wjechałem przodem.

To bez x-drive co ma hamowanie silnikiem ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez x-drive.

 

W tylnym napędzie hamowanie silnikiem zaczyna się od tylnych kół?

 

Serio pytasz ?

 

 

Przy hamowaniu silnikiem udział w 'hamowaniu' biorą tylko 'napędowe' koła.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nie, zbyt łagodnie wyprofilowana :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jesteś sam, tak Cię pocieszę, odpowiednie ustawienie studzienek dla drogowców to mission impossible w większości przypadków. Nawet jak poprawią to i tak za kilka miesięcy zapada się :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie jesteś sam, tak Cię pocieszę, odpowiednie ustawienie studzienek dla drogowców to mission impossible w większości przypadków. Nawet jak poprawią to i tak za kilka miesięcy zapada się :duh:

 

Dokładnie! Potem przy zmianie kół dziwimy się że mamy felgi krzywe czy też opony z wybrzuszeniami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.