Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak pilnie to raport ci zostaje od któregoś z kolegów na forum, żeby sprawdzić przebieg i szkody. Felga dramat jak dla mnie, ale to rzecz gustu. Trzeba popatrzeć na skrzynkę vtg przy tej mocy pewnie długo nie chodzi.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
nie ma innej feldze :(, zostałaby na zimę. Można jakoś sprawdzić poprawność działania skrzynki VTG? Niby miałem kiedyś xdrive ale kiedy się to włączało to tylko "kibice" widzieli
Opublikowano
Standardowe zużycie, taka sama skrzynka jest w tej najmocniejszej wersji i zwykłym 150KM, a ta to prawie drugie tyle, więc wytrzyma mniej. Standard, nieprawidłowości podczas jazdy. Bo do oleju czy zębatki to pewnie nie pozwoli się dobrać. To już kawałek pieniążka plus opłaty. Zamów raport u DRAY, potem serwis i oględziny.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
za późno! ;P. Już nawet te brązowe skóry mi się już podobają, ale to auto wymiata, dobrze , że nie kupiłem 218 konnego parcha
Opublikowano
za późno! ;P. Już nawet te brązowe skóry mi się już podobają, ale to auto wymiata, dobrze , że nie kupiłem 218 konnego parcha

 

Bez przesady

Wszystkie 3 litrowe diesle mają swoje plusy. Oczywiscie biturbo to "truskawka na torcie" :D

Przez 5 lat miałem wersję 204 KM i złego słowa nie moge powiedzieć.

Teraz od pół roku mam 286 KM (patrząc po Vinie miesiąc starszą niż twoja) i kiedy nią jeżdżę (tylko w weekendy - w tygodniu to żonowóz) banan nie znika mi z ust.

 

Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.