Skocz do zawartości

e46 330 cabrio WBABS510X0EW05819


Rekomendowane odpowiedzi

nie widzę by przód był źle spasowany.. ponadto auto ma 15 lat więc nawet gdyby to jakieś elementy mogły być ruszone/wymienione/lakierowane

w takim aucie jak E46 to trzeba patrzeć na podłużnice i elementy konstrukcyjne

w cabrio warto sprawdzić otwieranie dachu tj czy szyba tylna podnosi się na tyle by klapa swobodnie się otwierała, ponadto po złożeniu dachu czy klapa równo leży, nie odstaje itd. Warto też polać dach szczególnie w miejscu np łączenia dachu z przednią szybą

3.0 czyli m54b30 warto zapytać o spalanie oleju przez silnik(na jakim oleju jeździ) no i warto zapytać o dise, odme no i ewentualne wycieki(miska, podstawa filtra oleju najczęściej)

bierz pod uwagę że mocy może nie trzymać auto jak to na 3.0 przystało

schowek pod radiem(ten taki mały) jest do góry nogami

 

Pełen VIN: WBABS510X0EW05819

Typ: BS51

Model: 330CI (EUR)

Seria E/F/R: E46 C

Series: 3

Nadwozie: CABRIO

Kierownica: LL

Liczba drzwi: 2

Silnik: M54

Pojemność silnika: 3.00

Moc: 170 (231 KM)

Napęd: HECK

Skrzynia biegów: MECH

Kod koloru - nazwa: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Kod tapicerki: N6SW - STANDARDLEDER/SC

Data produkcji : 2002-05-04

 

============ WYPOSAŻENIE ============

 

S167 - Norma spalinowa EU 4

S210 - Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S226 - Sportowe dostosowanie podwozia

S255 - Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S313 - Lusterko zewn. z funkcją składania

S380 - Przygotowanie pod Hardtop

S387 - Osłona przeciwwietrzna

S388 - Dach składany czarny

S399 - Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny

S428 - Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S459 - Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S473 - Podłokietnik przedni

S481 - Fotel sportowy

S494 - Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502 - Spryskiwacze reflektorów

S508 - Park Distance Control (PDC)

S520 - Lampa przeciwmgłowa

S522 - Światło ksenonowe

S534 - Klimatyzacja automatyczna

S548 - Licznik kilometrów

S550 - Komputer pokładowy

S606 - Radionawigacja

S606 - System nawigacji Business

S672 - Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S674 - System HiFi Harman Kardon

S785 - Lampy kierunkowskazów białe

S789 - Obr. BMW, st. le. indywid.

L801 - Wersja krajowa Niemcy/Austria

L801 - Wersja krajowa Niemcy

S832 - akumulator w bagażniku

S851 - Wersja językowa, niemiecki

S863 - Spis dealerów, Europa

S879 - Literatura pokładowa, niemiecki

S915 - Dummy-SALAPa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
schowek pod radiem(ten taki mały) jest do góry nogami

Jeśli otwiera się tylko klapka to ten niklowany pasek jest na dole, jesli otwiera się razem ze schoweczkiem ( bmw to nazywało etui na okulary ) to paseczek jest u góry tak jak tutaj. Nic nie jest do góry nogami. Szczeliny maski z błotnikami są krzywe i nierówne, szczególnie prawa szczelina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schowek pod radiem(ten taki mały) jest do góry nogami

Jeśli otwiera się tylko klapka to ten niklowany pasek jest na dole, jesli otwiera się razem ze schoweczkiem ( bmw to nazywało etui na okulary ) to paseczek jest u góry tak jak tutaj. Nic nie jest do góry nogami. Szczeliny maski z błotnikami są krzywe i nierówne, szczególnie prawa szczelina.

 

dokładnie tak jak kolega pisze schowek jest ok miałem ostatnio taki w e46 coupe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Samochód obejrzany. Z bliska wygląda nieźle jak na te 15 lat. Wszystko działa. Jednak po przejażdżce wydaje mi się że nie czuć tych ponad 200 koni mech. :(

Nigdy wcześniej nie jeździłem 330i cabrio, więc może ta masa robi swoje..

W jaki sposób brak mocy można zweryfikować w serwisie lub ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas przejażdżki przy zmianie biegu i obciążenia z tylnego mostu/ zawieszenia dochodziło czasem głośne stuknięcie/ trzask. Co to może być?

czy przy delikatnym ruszaniu autem(bujaniu) też słychać coś? trzeszczącego? mogą być mocowania wózka tylnego jeżeli słychać trzeszczenie

może być tuleja nr 9

wiele powodów może być - warto byłoby od spodu przejrzeć tył

spalanie oleju w normie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas przejażdżki przy zmianie biegu i obciążenia z tylnego mostu/ zawieszenia dochodziło czasem głośne stuknięcie/ trzask. Co to może być?

czy przy delikatnym ruszaniu autem(bujaniu) też słychać coś? trzeszczącego? mogą być mocowania wózka tylnego jeżeli słychać trzeszczenie

może być tuleja nr 9

wiele powodów może być - warto byłoby od spodu przejrzeć tył

spalanie oleju w normie

Przy ruszaniu/ dodawaniu gazu/ przy redukcji z 2 na 3 przy skręcie na skrzyżowaniu. Ale występuje tylko czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.