Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi mi o roznice, ktore powoduja, ze tak latwo uszkodzic albo nawet sam sie uszkadza FRM3 a FRM2 jest odporny. Skad ta roznica w tych modulach i dlaczego FRM3 jest taki delikatny? Potrafi sie popsuc nawet przy podlaczeniu auta do diagnozowania? Czy wszystkie FRM3 sa tak delikatne czy z okreslonych rocznikow? Do ktorego roku byl montowany modul FRM3 i w jakich samochodach? Tylko seria E czy pozniejsze tez?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.