Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy w inpie sprawdzę ciśnienie paliwa jakie daje pompka paliwa i pompa wysokiego ciśnienia w e60 530d 2004r? jeśli tak to prosiłbym o jakieś info co po kolei wcisnąć
Opublikowano
Ciśnienie na szynie mam cisnienie w inpie ale nie mam wstępnego. Nie ma u mnie progówki i pewnie dlatego(jest tylko ta w baku)-sprawdzałem w schematach na realoem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli prerelase to ta w baku... czy stary filtr paliwa moze stawiac na tyle duzy opor ze brakuje paliwa. Wczesniej byly bledy wtryskiwaczy i blad nierownej pracy silnika ale to wyglada na zbyt niskie cisnienie a nie wtryskiwacze. Po wymianie nic sie nie zmienilo... gdzie szukac braku cisnienia? Jakie wartosci powinny miec pompy w ista?
Opublikowano

Pre-supply pressure ciśnienie wstępne(czyli to co napompują pompki lub pompka w baku) które pokazuje np inpa w E39 530d -ale tam jest progówka(w e60 nie mam tej opcji)

Rail pressure ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia

Dużo czytałem na ten temat i jest kilka przyczyn:

-Zapchany filtr jak najbardziej

-regulator ciśnienia na pompie rail

-czujnik ciśnienia na szynie rail

-przelewające wtryskiwacze

-zbyt niskie ciśnienie wstępne(czytałem że w common rail w moim przypadku pompka z baku powinna na pompować min 3,5 bar aby autko odpaliło bez problemu)

Ja problemem się zajmę w sobotę bo nie mam teraz czasu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązany-rozrusznik był rozkręcony na tych długich szpilkach. Oddałem go do naprawy, wymienione szczotki i tuleje-koszt 100 zł . Nawet nie myślałem że rozrusznik może tak szybko kręcić. Przed naprawą wydawało mi się że rozrusznik kręci w miarę ok ale teraz kręci 100 razy szybciej i samochód odpala w 1sekundę... Polecam wszystki mającym problem z odpaleniem zregenerowanie rozrusznika-koszt znikomy.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam podłączę się do tematu mam problem Ista wykryła błąd 0048BDA - regulacja ciśnienia wstępnego tłoczenia paliwa. Wymieniłem filtr paliwa i że 3 dni miałem spokój. Dziś po podłączeniu pod Iste znów jest błąd ale odznaczony że obecnie nie występuje i wystąpił około 200 km temu. Zrobiłem odczyt wartości i na wolnych obrotach jest:http://www.mar-med.waw.pl/B%20MW/BMW1.jpg

A na 2 tys obrotów jest:http://www.mar-med.waw.pl/B%20MW/bmw22.jpg

Na co zwrócić uwagę? Co wymienić co pomierzyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.