Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pojawiły mi się następujące błędy:

41ED - błąd mimo kasowania nie znika

49F2- zniknął po skasowaniu

3FF1 - zniknął po skasowaniu

3F35 - zniknął po skasowaniu

4203 - błąd mimo kasowania nie znika

 

Co może być przyczyną pojawienia się tych błędów?

Dodam, że auto zachowuje się całkowicie normalnie. Niedawno została w nim podniesiona moc oraz wyłączony zawór EGR.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz co to google? Po trzech sekundach szukania wiadomo wszystko i czemh masz te błędy.

Pierwszy pojawia sie po grzebaniu w oprogramowaniu silnika, czyli po zrobieniu chipa. Jak w ASO ci podłączą kompa to od razu wiedzą że podniosłeś moc. Jak chcesz się go pozbyć to wróć do oryginału.

Drugi błąd mówi że sterownim świec żarowych ci padł.

Opublikowano
Zgadza się pierwszy i ostatni błąd z listy rozszyfrowany a trzy środkowe ? Mają coś wspólnego z EGR ? Znalazłem coś o ABS ale on działa normalnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 i 4 to coś z przepływomierzem a 3 to błąd abs. Nie martw sie na zapas. Pojeździj i podłącz za tydzień. Zobacz co wróciło.
Opublikowano
2 i 4 to coś z przepływomierzem a 3 to błąd abs. Nie martw sie na zapas. Pojeździj i podłącz za tydzień. Zobacz co wróciło.

sterownik świec już zamówiony. błąd ten pojawiał się już od dawna więc pora coś z tym zrobić zanim przyjdzie zima :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mam pojęcia. Twój największy błąd że najpierw zrobiłeś chipa a potem zająłeś się diagnostyką. Przed chipem były te błędy?
Opublikowano
Nie mam pojęcia. Twój największy błąd że najpierw zrobiłeś chipa a potem zająłeś się diagnostyką. Przed chipem były te błędy?

NIe przed chipem był tylko od przekaźnika świec żarowych już od dawna o nim wiedziałem, pozostałe błedy pojawiły się dzień po chipie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz inpa? Jak tak to nagraj (programem) test na 4 biegu od 1800rpm z gazem w podłodze bez odpuszczania i widokiem na zakładkę nominal/actual.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

postaram się to zrobic jutro, na jaki parametr zwracać uwagę ? Nagrać program do max obrotów ?

masz na myśli wskazania z przepływomierza ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do 4000rpm wystarczy, ciśnienie doładowania mnie interesuje, jak nagrasz tę zakładkę to masa powietrza też będzie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

pomiar na 4 biegu od samego dołu do samej góry obrotomierza zaczyna się od około 35 sekundy filmu ( jak możesz zerknij na całe nagranie )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko ok, tylko w Twojej wersji inpa dla m47n2 pokazuje zawyżone wartości masy powietrza oraz temperaturę. Przepływomierz zostaw w spokoju.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Fantastycznie, Właśnie wymieniłem sterownik świec żarowych, wszystkie błędy zniknęły. Męczarnia dostać się tam od spodu przy użyciu wyłącznie lewarka ;/ :duh: :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak pierwszy raz to robiłem to wyzywałem cała operację, a trwało to trochę, tego inżyniera co wymyślił to miejsce na sterownik..jest tyle "dziur" w komorze silnika a wybrał akurat to miejsce :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.