Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj pierwszy raz podpiąłem interfejs pod samochód, także jestem zielony.

Gdyby ktoś miał instrukcję z opisem każdej z funkcji i interpretacji wskazań INPY i/lub DISa,to proszę o namiar, byłoby dużo szybciej niż szukanie po forach i dopytywanie :)

 

Proszę o pomoc w interpretacji błędów:

           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T
          -------------------------------------

Date:      10/07/17 11:38:41
ECU:       MS420DS0
JobStatus: OKAY
Variant:   MS420DS0
-------------------------------------------------------------

RESULT:    8 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------

40    Plausibilitaet Signal Bremslichtschalter / Pedalwertgeber

Error frequency : 1
Logistic counter: 39

  Istwert Drosselklappe                        2.34  Grad DK
  Istwert Fahrerwunsch PWG 1                   3.75  Grad DK
  Last                                       136.18  mg/Hub
  Motordrehzahl                              768.00  1/min
  aufgetreten vor (rel. BZ)                  261.10  h

  Fahrerwunsch unplausibel
  Fehler nach Entprellung gespeichert
  Fehler momentan nicht vorhanden
  sporadischer Fehler

Errorcode: 28 A1 01 27 05 08 19 18 B6 5C
-------------------------------------------------------------

240   Verbrennungsaussetzer Zylinder 3

Error frequency : 255
Logistic counter: 39

  Temperatur Kuehlwasser                      84.00  Grad C
  Drehzahl obere Grenze                     1344.00  1/min
  Luftmasse obere Grenze                     212.43  mg/Hub
  Luftmasse untere Grenze                     70.81  mg/Hub
  aufgetreten vor (rel. BZ)                  213.00  h

  Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
  Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
  Verbrennungsaussetzer CARB B4 emissionsverschlechternd
  CARB-Fehler
  Fehler nach Entprellung gespeichert
  Fehler momentan nicht vorhanden
  sporadischer Fehler

Errorcode: F0 B7 FF 27 B0 2A 27 0D B8 3D
-------------------------------------------------------------

239   Verbrennungsaussetzer Zylinder 2

Error frequency : 164
Logistic counter: 40

  Temperatur Kuehlwasser                      97.50  Grad C
  Drehzahl obere Grenze                     2112.00  1/min
  Luftmasse obere Grenze                     223.33  mg/Hub
  Luftmasse untere Grenze                     70.81  mg/Hub
  aufgetreten vor (rel. BZ)                  135.70  h

  Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
  Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
  Verbrennungsaussetzer CARB B4 emissionsverschlechternd
  CARB-Fehler
  Fehler nach Entprellung gespeichert
  Fehler momentan nicht vorhanden
  sporadischer Fehler

Errorcode: EF B7 A4 28 C2 42 29 0D BB 42
-------------------------------------------------------------

202   Lambdaregelung Bank 1 Regelanschlag

Error frequency : 117
Logistic counter: 40

  Motordrehzahl                              704.00  1/min
  Temperatur Kuehlwasser                      96.00  Grad C
  Last                                        87.15  mg/Hub
  Lambda-Sondenspannung Regelsonde Bank 1      0.18  V
  aufgetreten vor (rel. BZ)                  132.40  h

  Abweichung fett
  CARB-Fehler
  Fehler nach Entprellung gespeichert
  Fehler momentan nicht vorhanden
  sporadischer Fehler

Errorcode: CA B1 75 28 16 C0 10 23 BB 63
-------------------------------------------------------------

242   Verbrennungsaussetzer Zylinder 5

Error frequency : 23
Logistic counter: 37

  Temperatur Kuehlwasser                      90.75  Grad C
  Drehzahl obere Grenze                      960.00  1/min
  Luftmasse obere Grenze                     239.67  mg/Hub
  Luftmasse untere Grenze                     70.81  mg/Hub
  aufgetreten vor (rel. BZ)                   54.30  h

  Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
  Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
  Verbrennungsaussetzer CARB B4 emissionsverschlechternd
  CARB-Fehler
  Fehler nach Entprellung gespeichert
  Fehler momentan nicht vorhanden
  sporadischer Fehler

Errorcode: F2 B7 17 25 B9 1E 2C 0D BE 70
-------------------------------------------------------------

228   Lambdareglerabweichung Bank 2 zu gross

Error frequency : 5
Logistic counter: 33

  Motordrehzahl                              704.00  1/min
  Last                                        81.71  mg/Hub
  Temperatur Kuehlwasser                      93.00  Grad C
  Lambdareglerabweichung Bank 2                0.39  %
  aufgetreten vor (rel. BZ)                   11.80  h

  Abweichung fett
  CARB-Fehler
  Fehler nach Entprellung gespeichert
  Fehler momentan nicht vorhanden
  sporadischer Fehler

Errorcode: E4 B1 05 21 16 0F BC 81 C0 19
-------------------------------------------------------------

203   Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag

Error frequency : 3
Logistic counter: 33

  Motordrehzahl                              704.00  1/min
  Temperatur Kuehlwasser                      95.25  Grad C
  Last                                        76.26  mg/Hub
  Lambda-Sondenspannung Regelsonde Bank 2      0.07  V
  aufgetreten vor (rel. BZ)                   11.80  h

  Abweichung fett
  CARB-Fehler
  Fehler nach Entprellung gespeichert
  Fehler momentan nicht vorhanden
  sporadischer Fehler

Errorcode: CB B1 03 21 16 BF 0E 0D C0 19
-------------------------------------------------------------

238   Verbrennungsaussetzer Zylinder 1

Error frequency : 2
Logistic counter: 24

  Temperatur Kuehlwasser                      67.50  Grad C
  Drehzahl obere Grenze                      896.00  1/min
  Luftmasse obere Grenze                      92.60  mg/Hub
  Luftmasse untere Grenze                     87.15  mg/Hub
  aufgetreten vor (rel. BZ)                    7.80  h

  Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend
  Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd
  CARB-Fehler
  Fehler nach Entprellung gespeichert
  Fehler momentan nicht vorhanden
  sporadischer Fehler

Errorcode: EE B3 02 18 9A 1C 11 10 C0 41
=============================================================

 

Error frequency oznacza ilość wystąpienia błędu od ostatniego skasowania?

 

Filmik obrazujący korekcję wtrysków po przełączeniu na gaz:

Czy wysokie wartości w przypadku cylindra 2 i 5 wskazują na wypadanie zapłonu? W ogóle co oznaczają te wartości?

 

Filmik obrazujący wartości analogowe podczas pracy na benzynie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.