Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Co sądzicie czy można jak to będzie działać. Chodzi mi o filtr stożkowy mam instalację gazową i chciałbym ten bajer założyć tylko ze względu na ten fajny pomruk motoru (a ma czym oddychać :D ). Już chciałem kupić i instalować kiedy powiedziano mi że przez to mogę mieć strzały gazu bo przez ten filtr instalacje dostaje więcej powietrza i może być częstsze buuum. :? Nie wiem czy tak naprawdę może być nie wziąłem sobie do serca zbytnio opini tych że ludzi więc pytam was JAK TO JEST? POZDRAWIAM WSZYSTKICH Bardzo Marce Wiernych (BMW) :hand:
Opublikowano
Przepraszam :oops: i Dziękuję tak zrobie w du..... z tymi wynalazkami lepiej włożyć wkładkę K&N i tłumik naprawdę dobrej firmy :hand:
Opublikowano
Przepraszam :oops: i Dziękuję tak zrobie w du..... z tymi wynalazkami lepiej włożyć wkładkę K&N i tłumik naprawdę dobrej firmy :hand:

 

De facto powinieneś odświeżyć swój stary temat o stożku z początku lipca. :naughty: :nienie:

 

Dostałeś tam odpowiedź od eksperta (Kowal) "Nie warto", ale widać, że Cię nie przekonał. :duh:

 

Załóż stożek, nieważne jakiej firmy, może być K&N :mad2:

Zyskasz (aż?) ładne brzmienie.

 

Ale potem nie skarż się na forum, że w upalne dni BMW dziwnie słabnie, a odzyskuje "pałer" w nocy.

 

Zakładając stożek skazujesz silnik na zasysanie ciepłego...gorącego powietrza z jego komory. Standardowy filtr powietrza zasysa chłodne powietrze z zewnątrz.

 

Chłodniejsze powietrze ma większą gęstość, czyli większą zawartość tlenu w objętości.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Do 130rapid..... Jeśli masz dobry dolot do stożka to on niebedzie sasysał gorącego powietrza z komory silnika :twisted: Co do wkładki to niewiem ja w swoim 525i mam takową i niewidze różnicy w dźwięku silnika :)

Jestem silny wewnętrznie jak Jeep Wrangler, z klasą jak Mercedes S600, niedostępny jak BMW 750iL, delikatny jak jasna skóra w Volvo C70, pięknyi wysportowany jak Audi TT i niekoniecznie szybki jak Porsche :D

...::: StreeT RacinG Is NoT A CrimE :::...

Opublikowano
,,mareczek-misiu'' masz szczera rację wystarczy zrobić dobry dolot oddzielic stożek od komory silnika i po kłopocie tylko trzeba trochę sie pobawić nic trudnego i poklopocie
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.