Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

po zakupie Zetki na wiosnę okazało się, że poprzedni właściciel namieszał i mam problem z poduszkami.

Miałem wystrzelony napinacz kierowcy (wymieniłem), błąd maty OC3 (wykodowałem) oraz wewnętrzny błąd modułu ACSM.

 

Moduł jest taki sam (przynajmniej według realOEM) jak do E60/61.

Kupiłem więc moduł o numerze zgodnym (bilaterally exchangeable) z tym co miałem.

Wpinam do auta i ... nic. Kompletny brak komunikacji.

Stwierdziłem, że być może kupiłem uszkodzony moduł, więc kupiłem drugi. Dokładnie to samo.

Brak jakiejkolwiek komunikacji z modułem.

 

Zdaje sobie sprawę, że E60 ma komunikację do D-CANie, a E85 po K-busie, ale z tego co wiem/rozumiem to moduł powinien gadać po obu protokołach.

 

Czy ktoś może wymieniał ACSM w swojej Zetce i spotkał się z takimi problemami?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

 

 

pozdrawiam

LowMan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.