Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem posiadaczem bmw 325i e90 z 2006r i mam problem z falujacymi obrotami.obroty skacza tak z 600 do 500.czesciej dzieje sie to gdy silnik jest cieply,na zimnym jest ok. W momecie kiedy obroty faluja slysze bardzo delikatne pukanie z pod maski.ale gdy wcisne sprzeglo nic nie puka mimo ze obroty spadaja do 500.a jak puszczam sprzeglo to jest takie wrazenie ze ma za niskie obroty i lekko cos puka. Co to moze byc?pozdrawiam
Opublikowano
Mam wrazenie ze pukanie z pod maski moze byc spowodowane falowaniem obrotow gdyz 500 to troche za malo ale czemu po wcisnieciu sprzegla jeat wszystko ok i nic nie slychac mimo skaczacych obrotow...hmmm. :?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może dwumasa stuka jak spadają obroty (jakbyś gasił) a falowanie może być spowodowane np. nieszczelnością dolotu, problemem z paliwem, zajrzyj pod maskę, jak nic nie widać to trzeba zacząć od komputera.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jak gasze silnik bez wcisnietego sprzegla to robi takie tyr tyr.a jak gasze z wcisnietym sprzeglem to ladnie cichutko.

Jakies 2 miesiace temu bylem wgrac nowego softa bo tak mi doradzili w salonie bmw i bylo lepiej ale tylko przez miesiac.

Opublikowano
Wydaje mi sie ze dwumasa odpada bo powinno stukac jak wciskam sprzeglo a nie stuka. Mam wrazenie ze stuka z powodu za niskich obrotow bo jak chodzi klima i obroty sa wyzsze to jest wszystko ok. Tylko czemy te obroty spadaja o te 100. Do 500. :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale co było lepiej przez 2 miesiące? Nie było falowania? Pewnie przez skasowane adaptacje, to tylko tuszuje problem, po jakimś czasie znowu rozjeżdżają się i jest to samo, trzeba znaleźć przyczynę. Komputer z programem do bmw i analiza parametrów. Stuki są od dwumasy, dlatego lepiej dla niej gasić z wciśniętym sprzęgłem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

No bylo lepiej przez jakis czas.falowanie zaniklo .ale znow wrucilo...a te stuki sa narazie bardzo delikatne,trzeba sie wsluchac zeby je uslyszec.wsluchujac sie pod maska z kad jest to pukanie to mam wrazenie ze gdzies na wysokosci 4,5 cylindra.podlanczajac auto pod komputer pokaze mi cze to dwumas?

A czy nic sie nie stanie tak jezdzac?bo potrzebuje zrobic jakies 2tys km zanim wezme sie za to.

Naprawde jest to narazie bardzo delikatne pukanie ze prawie nie slychac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie sprawdzisz dwumasy przez komputer, można za to próbować ustalić przyczynę falowania. Nikt przez forum nie oceni czy auto rozkraczy za 2000 km czy nie, nawet widząc auto a co dopiero po tak szczątkowych informacjach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Mam to samo z obrotami. Wymienilem dwumase bo byla juz na wykonczeniu ale obroty i taki dziwny dzwiek dalej jest. Wiadomo juz moze co bylo przyczyna?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.