Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam poważny problem przy próbie zgaszenia mojej bmki kluczyk cofnął się lekko do tyłu i zablokował a silnik nadal pracował. Pytam czy ktoś miał taki problem i co należy wymienić ? czy tylko kluczyk ponieważ jest już wytarty a da się go wyciągnąć ze stacyjki czy także wkładkę czy może też całą obudowe stacyjki. Dodam że kluczyk jest z immo i o ile mi wiadomo potrafi go dorobić tylko serwis a żeby wyciągnąć wkładkę muszę zciągnąć czarny pierścień który jest anteną do immo a on ani niechce się ruszyć.

Z góry dziękuje za zainteresowanie i wszelką pomoc a czas nagli bo muszę dojeżdżać do pracy i ciągle pale go na krótko i zastanawiam się kiedy zablokuje się kierownica.

Pozdrawiam Tomasz.

Opublikowano

Nie chce Cie martwic ale przechodzilem cos takiego w E34, urwal sie trzpien ( walek do kostki ) w korpusie stacyjki i wszystko sie zablokowalo..nie dalo sie tez auta wylaczyc.. konieczna byla wymiana korpusu stacyjki :evil: Jak bedziesz w potrzebie to mam taki korpus zapasowy.. bedzie pasowal do e36 z immo.

 

Ps. Zeby wyciagnac wkladke musisz miec przekrecony kluczyk na pozycje 1, kolo pierscienia ( immo ) bedzie taka mala dziurka.. wsadzic tam jakis szpikulec i lekko manewrowac ciagnac za kluczyk wkladke...

Opublikowano

Dzięki za wskazówki niewiem czy źle ustawiam wkładke ale niemogę za nic wydostać tej wkładki czy niemasz może zdjęcia takiej wkładki bo gdybym ją zobaczył łatwiej bo mi było ją wyciągnąć i ile kosztowała by mnie taka obudowa?

Dziękuje za zainteresowanie.tomasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.