Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Mam mały/duży problem z moją bawarką. ;/

Miałem do wymiany rozrusznik bo się zacinał... Przy okazji postanowiłem przeczyścić EGR i kolektor bo strasznie był zasyfiony... Po tych działaniach bawareczka wgl nie odpala. Kręci ale nie pali ;/ Nie wiem czy to wina tego, że akumulator był odłączony czy coś innego... 5 razy zdejmowałem już kolektor żeby jeszcze raz sprawdzić czy wszystko dobrze złożyłem... Po podpięciu pod kompa pojawiał się błąd 42E2 czyli wychodziłoby że coś jest nie tak z ciśnieniem paliwa, ale sprawdzałem na kompie i ciśnienie na szynie przy wyłączonej zapłonie jest ok 4 bar a przy odpalaniu 200/300 zależy kiedy padnie aku ;D więc nie wiem czemu pojawiał się ten błąd ale po wymianie kostki czujnika bo uznałem, że coś jest nie tak z jednym kablem błąd zginął ;/ A ona dalej nie pali... Czy macie pomysły co to może być?? Przy zdjętym kolektorze jak próbowałem odpalić wydobywał sie dymek z głowicy i czuć było rope... Gdy wciskałem gaz już przy założonym kolektorze wydobywał się dym z wydechu. Nie ma Inpy i nie mam nikogo w pobliżu kto by miał... Mieszkam w Uk, kupiłem na ebayu chinskiego autocoma ale teraz już wiem że to... Czy jest taka możliwość, że po dopięciu/rozładowaniu akumulatora załączyła się jakaś blokada? Skoro jest takie ciśnienie w szynie Cr to chyba pompa progowa jest sprawna? Nie wiem co już może być ;/ Macie jakieś pomysły?

 

 

aaa jeśli chodzi o klapki to są i próbowałem z podłączonymi i z odłączonymi i nic ... cały czas to samo... Na plaka też nie reaguje. Jeszcze jest w immo taki błąd ale nie wiem od czego A0B5 i D90400 czasami D944

Pozdrawiam !!

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

próbowałeś DDE-EWS reset w INPA?

 

1 .wybieramy silnik

2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)

3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )

4. wybieramy ``ews``

5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok

6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )

po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow :))

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
100% procent synchronizacja załatwi sprawę, miałem dokładnie to samo w przypadku e60 po wymianie rozrusznika. Jaki masz ten kabel? Pobierz inpa i spróbuj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Powiesz jaśniej które to ?:) lub podeślesz linka? Bo znalazlem jakies e89 i to ma 4gb i nie wiem czy to to czy nie
Opublikowano

Dzięki:) Zamówiony :) może jutro będzie :) A jeśli to nic nie da... To gdzie szukać jeszcze?

Jeszcze jedno pytanie :/ Czujnik temperatury turbiny / czy zassysanego powietrza turbiny gdzie sie znajduje? Przy nie odpalanym 4 dni samochodzie ma 80 pare stopni :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik temperatury powietrza dolotowego masz na rurze między ic a egr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Mam już kabelek. Zrobiłem ten reset, błąd ews się usunął ale dalej nie pali... ;/ tylko nie wiem czy dobrze działa ta inpa bo cały czas błędy jakieś sypie... np czy napewno chce dalej kontynuować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam już kabelek. Zrobiłem ten reset, błąd ews się usunął ale dalej nie pali... ;/ tylko nie wiem czy dobrze działa ta inpa bo cały czas błędy jakieś sypie... np czy napewno chce dalej kontynuować

kasujesz błędy i nadal są zapisane?

Opublikowano

Udało się :) za 5 razem... Wyjąłem na godz aku, akurat w tym czasie go podładowałem... Później podłączyłem, włożyłem kluczyk z kością ( ten w adapterze ) i dwa razy wcisnąłem reset i dopiero poszło : :mrgreen: )

Też macie z tą inpą tak, że cały czas wyskakuje błąd połączenia ?:/

 

I jeszcze jedno pytanie jak aktywować kierunki us?:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki błąd połączenia? Zrób zrzut. Kierunki zakodujesz przy pomocy ncs :search:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Kierunki zakodujesz przy pomocy ncs :search:

 

A masz jakąś liste takich fajniejszych funkcji do zakodowania? Typu żeby zapalały się ringi i żarówki podświetlenia tablicy po otwarciu i zamknięciu, te kierunki us oraz prędkość w km na liczniku...

 

Mam jeszcze inne pytanie... Chodzi o EGR. Czytałem trochę o blokowaniu programem do 30 % i w niektórych postach pisali o samych pozytywach ale też było pare tematów na innych forach, w których twierdzili, że jednak lepiej jest w opcji fabrycznej zwłaszcza zimą... Jak to jest? Dla kolektora lepiej gdy jest przyblokowany ale dla silnika już nie? Bo wolniej się nagrzewa?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie widzę negatywnych wpływów ograniczenia egr (brak termostatu egr i chłodnicy spalin). Jeżeli chodzi o ncs nie mam takiej listy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Czyli warto ograniczyć?:) I tylko dis-em można to zrobić?

Jeszcze odnośnie wtrysków... Sprawdziłem w inpie i przy:

66 stopniach

1: 1.79

2: -2.52

3: 0.85

4: -0.09

Przy 82 stopniach

1: 1.71

2: -1.41

3: -0.06

4: -0.19

 

Jest się czym obawiać? Zamówiłem dziś liqui moly do czyszczenia wtrysków.

Edytowane przez michal676
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ista też, dla czystości kolektora zdecydowanie tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.