Skocz do zawartości

uszkodzenie i objawy przedniego dyfra bmw x5 e70 40d


remik333

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszytkich

czy kotos ma wiedzie na temat przedniego dyfra w bmw x5 diesel 306 km 2011 rok

chodzi mi konkretnie o efekt tego uszkodzenia

wymienilem podpory i x driva ale dzwiek pozostal

moge tez powiedziedz ze dodajac gazu znika , a puszczajac gaz pojawia sie z powrotem

moze mial ktos podobne objawy

pozdrawiam i czekam na jakies zaskakujace odpowiedzi sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze więc....idąc Twoim tokiem rozumowania już opisuje .Ten dźwięk jest w każdym dyfrze taki sam.Twoje auto nie jest wyjątkiem.Objawy też są takie same jak w większości modeli. Temat powielany setki razy na forum.Użyj opcji szukaj
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam chyba podobnie. Dźwięk jest słyszalny najbardziej w zakresie prędkości 80-90 podczas puszczenia gazu. Efekt przypominający wyjący dyfer w starych autobusach przy hamowaniu silnikiem.

Na letnich i zimowych oponach tak samo. Przejechałem już tak ze 30 tys km od zakupu auta, nie jest chyba gorzej ale denerwuje. Obecny przebieg 150 tys, auto 100% bezwypadkowe, serwisowane w aso, kupione od znajomej z firmy, ale kobiety to nie zwracają uwagi na takie nieistotne mankamenty jak buczenie gdzieś spod auta. W aso pytalem co oni na to , widać było po minach że nie mają pomysłu co to może być, najlepiej gdybym kupił u nich nówke x5 ;)

Btw , wyszukiwarka na forum jakoś nic mi na ten temat nie znajduje.

Jakieś pomysły? grzebać w tym czy odpuścić? NIc nie wybuchnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ten temat jest szeroko znany jako buczenie itp.

Na forum są opisywane przypadki gdzie tzw buczenie było spowodowane np. żuzytym częsciowo amortyzatorem....tak tak.....lub jakaś blaszka,osłona przy określonej prędkosci wpadała w rezonans .....powyzej było cicho takze z tym buczeniem dyfra to nie do konca prawidlowa diagnoza jest.Przy uszkodzonej podporze wału występuje zawsze drganie i nigdy jak kolega wyzej pisze nie przejedziesz na takiej 30.000 km.Rozwalioby wał .Najlepiej zacząć od sprawdzenia oleju i jego stanu.Jeśli są opiłki jakieś to wiadomo.....warto wlac olej i zobaczyć efekt a nie zaraz wymieniac na jakieś uzywki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.