Skocz do zawartości

Bmw 318d chiptiuning


MirekGD

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tez tankuje na Shelu ale Fuel Save odczuwasz coś lepszego przy V-Power ? Czy tylko ma lepsze właściwości smarujące i ochraniające wtryski ?

 

Minimalna różnica w spalaniu na korzyść V-Power w cyklu miejskim (w granicach błędu pomiarowego), ok 0.5 l mniej na autostradzie. Natomiast nie tankuje dla spalania tylko właśnie dla "teoretycznych" właściwości smarujących. Napisałem "teoretycznych", bo ciężko stwierdzić czy to prawda ;-)

 

Generalnie z takimi autami jezdzi sie do tunerow a nie wgrywaczy (moze to byc "gotowiec" ale ten co go wgrywa musi sie na tym znac)... "na grupowym czipowaniu" to sobie mozna zaczipowac e46 bo bedzie 100-200 pln taniej i dla kieszeni ownera to moze byc kluczowe.... jezdzenie z Fka na takie imprezy to jak chodzenie do kowala z bolem zebow

 

W F30 z tego co mi tuner powiedział samo złamanie zabezpieczenia to ok 2h. U mnie chipowanie trwało ok 5-6h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F30 z tego co mi tuner powiedział samo złamanie zabezpieczenia to ok 2h. U mnie chipowanie trwało ok 5-6h.

 

nie wiem co kryje sie pod pojeciem "zlamanie zabezpieczenia" ale jezeli to tzw torque monitoring to jak tuner ma rozpiske adresow w sofcie albo program czy tez serwis online, ktory to robi.. to jest to 5 min.. a jak tego nie ma i musi to znalezc samemu to moze i 3 tygodnie byc za malo

Jest tez kupa tunerow wgrywaczy (powiedzmy lokalnych)

Maja urzadzenia tzw "slave", ktore sa sparowane z urzadzeniem "master"

Tuner lokalny czyta soft slavem, jest on wysylany do swojego "mastera", soft jest obrabiany "przez kogos", odsylany i tuner lokalny go wgrywa ... czy to trwa 5h, 1h czy moze 5 dni to jest malo zalezne od tunera lokalnego

 

Patrz

http://www.ktag-alientech.com/en/

K-TAG Slave

 

The Slave version of the tool allows you to be linked to a MASTER tool sharing the information privately while utilizing the encryptions unique to each Master tool.

Whether you are looking to create a Tuner network where your Master will manage file supply to any number of Slaves; or if you want to be a Slave that is connected to an existing Master network of available tuners; either way, Alientech tools allow for flexibility and growth of your business.

 

no i patrz przyklad takiego ogloszenia "jestem master, zostan moim slavem"

https://www.tuningfileservice.com/index.php/fr/que-proposons-nous/32-torque-monitoring-disable

One Alientech Kess Slave Available

Big Discount for 1500 Euros and 30 free crédits

 

a na liscie jest

List of cars currently covered by Torque Monitoring Disable Module:

BMW

BOSCH EDC17_C06

BOSCH EDC17_C41

BOSCH EDC17C50 (to pewnie jest najczesciej w f30 318/320d)

BOSCH EDC17_CP02

BOSCH EDC17_CP45

BOSCH EDC17_CP49

Po tym odblokowaniu zostaje dalej kupa pracy ze znalezieniem wszystkich "zwyklych" limiterow (+ ustawienie to co sie chce w tym sofcie)

 

Generalnie wytworzyl sie system "file servisow" gdzie tuner kupuje jakies creditsy i za nie ma jakies uslugi typu "wylaczenie DPF 1 credit, wylaczenie EGR 1 credit, wylaczenie DPF i EGR - 1.5 creditu, chiptuning 3 creditsy itp itd"

Mam jeden program z abonamentem (to nie sa tanie rzeczy) i w ramach tego (a raczej w ramach abo) mam serwis, ktory ma mi obowiazek pomoc gdyby ich automat do wylaczania torq monitoringu , dpf, egr bledow itp nie podolal czy cos zrobil zle oraz mam mozliwosc za jakias ludzka kase zlecic im zrobienie tego dla aut, ktorych ich automat-program tego nie robi... i to ma kazdy tuner i na to placa niemala kase i abonament do tego /rok. Oceniam, ze sam abo za urzadzenia (legalne - nie klony) i np jakis program typu swiftec to ze 3tys euro/rok srednio.. doliczysz do tego rate leasingu za jakas porzadna hamownie 4x4 (250+ kola netto ) i pozniej bys nie czul sie "dymany w tylek" uslyszysz, ze cos trwa 5h a moze trwa tylko 5min ale zebys oczu nie otwieral liczac ile kosztuje 1h pracy tunera uslyszysz jakis tekst z czapki

Takie zycie :)

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

oddalem niedawno TV do naprawy w ramach gwarancji... dzwonie i slysze, ze plyta cala jest spalona i nie da sie naprawic i bedzie drogo.. a ja mowie to co bedzie bo to TV na gwarancji? (mysle sobie: dostane nowy albo cash back)... a oni "a.. na gwarancji, przepraszam, sprawdze jeszcze". po 1h telefon, ze TV jest juz naprawiony (takie zycie ha ha - masz wiedze to dyktujesz warunki, nie masz wiedzy, smarujesz 4 litery wazelina i otwierasz portfel)

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.