Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja tez tankuje na Shelu ale Fuel Save odczuwasz coś lepszego przy V-Power ? Czy tylko ma lepsze właściwości smarujące i ochraniające wtryski ?

 

Minimalna różnica w spalaniu na korzyść V-Power w cyklu miejskim (w granicach błędu pomiarowego), ok 0.5 l mniej na autostradzie. Natomiast nie tankuje dla spalania tylko właśnie dla "teoretycznych" właściwości smarujących. Napisałem "teoretycznych", bo ciężko stwierdzić czy to prawda ;-)

 

Generalnie z takimi autami jezdzi sie do tunerow a nie wgrywaczy (moze to byc "gotowiec" ale ten co go wgrywa musi sie na tym znac)... "na grupowym czipowaniu" to sobie mozna zaczipowac e46 bo bedzie 100-200 pln taniej i dla kieszeni ownera to moze byc kluczowe.... jezdzenie z Fka na takie imprezy to jak chodzenie do kowala z bolem zebow

 

W F30 z tego co mi tuner powiedział samo złamanie zabezpieczenia to ok 2h. U mnie chipowanie trwało ok 5-6h.

Opublikowano

W F30 z tego co mi tuner powiedział samo złamanie zabezpieczenia to ok 2h. U mnie chipowanie trwało ok 5-6h.

 

nie wiem co kryje sie pod pojeciem "zlamanie zabezpieczenia" ale jezeli to tzw torque monitoring to jak tuner ma rozpiske adresow w sofcie albo program czy tez serwis online, ktory to robi.. to jest to 5 min.. a jak tego nie ma i musi to znalezc samemu to moze i 3 tygodnie byc za malo

Jest tez kupa tunerow wgrywaczy (powiedzmy lokalnych)

Maja urzadzenia tzw "slave", ktore sa sparowane z urzadzeniem "master"

Tuner lokalny czyta soft slavem, jest on wysylany do swojego "mastera", soft jest obrabiany "przez kogos", odsylany i tuner lokalny go wgrywa ... czy to trwa 5h, 1h czy moze 5 dni to jest malo zalezne od tunera lokalnego

 

Patrz

http://www.ktag-alientech.com/en/

K-TAG Slave

 

The Slave version of the tool allows you to be linked to a MASTER tool sharing the information privately while utilizing the encryptions unique to each Master tool.

Whether you are looking to create a Tuner network where your Master will manage file supply to any number of Slaves; or if you want to be a Slave that is connected to an existing Master network of available tuners; either way, Alientech tools allow for flexibility and growth of your business.

 

no i patrz przyklad takiego ogloszenia "jestem master, zostan moim slavem"

https://www.tuningfileservice.com/index.php/fr/que-proposons-nous/32-torque-monitoring-disable

One Alientech Kess Slave Available

Big Discount for 1500 Euros and 30 free crédits

 

a na liscie jest

List of cars currently covered by Torque Monitoring Disable Module:

BMW

BOSCH EDC17_C06

BOSCH EDC17_C41

BOSCH EDC17C50 (to pewnie jest najczesciej w f30 318/320d)

BOSCH EDC17_CP02

BOSCH EDC17_CP45

BOSCH EDC17_CP49

Po tym odblokowaniu zostaje dalej kupa pracy ze znalezieniem wszystkich "zwyklych" limiterow (+ ustawienie to co sie chce w tym sofcie)

 

Generalnie wytworzyl sie system "file servisow" gdzie tuner kupuje jakies creditsy i za nie ma jakies uslugi typu "wylaczenie DPF 1 credit, wylaczenie EGR 1 credit, wylaczenie DPF i EGR - 1.5 creditu, chiptuning 3 creditsy itp itd"

Mam jeden program z abonamentem (to nie sa tanie rzeczy) i w ramach tego (a raczej w ramach abo) mam serwis, ktory ma mi obowiazek pomoc gdyby ich automat do wylaczania torq monitoringu , dpf, egr bledow itp nie podolal czy cos zrobil zle oraz mam mozliwosc za jakias ludzka kase zlecic im zrobienie tego dla aut, ktorych ich automat-program tego nie robi... i to ma kazdy tuner i na to placa niemala kase i abonament do tego /rok. Oceniam, ze sam abo za urzadzenia (legalne - nie klony) i np jakis program typu swiftec to ze 3tys euro/rok srednio.. doliczysz do tego rate leasingu za jakas porzadna hamownie 4x4 (250+ kola netto ) i pozniej bys nie czul sie "dymany w tylek" uslyszysz, ze cos trwa 5h a moze trwa tylko 5min ale zebys oczu nie otwieral liczac ile kosztuje 1h pracy tunera uslyszysz jakis tekst z czapki

Takie zycie :)

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

oddalem niedawno TV do naprawy w ramach gwarancji... dzwonie i slysze, ze plyta cala jest spalona i nie da sie naprawic i bedzie drogo.. a ja mowie to co bedzie bo to TV na gwarancji? (mysle sobie: dostane nowy albo cash back)... a oni "a.. na gwarancji, przepraszam, sprawdze jeszcze". po 1h telefon, ze TV jest juz naprawiony (takie zycie ha ha - masz wiedze to dyktujesz warunki, nie masz wiedzy, smarujesz 4 litery wazelina i otwierasz portfel)

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.