Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w moim E91 zalało mi silnik maglownicy po czym się spalił. Wymieniłem silnik od wersji angielskiej . Wszystko ładnie podłączane i skręcone . Po odpaleniu silnika i przy próbie skrętu kierownica szaleje skacze na lewo i prawo nie idzie jej utrzymać. Czy macie może jakieś doświadczenie w tym temacie , czy silnik ma jakiś punkt 0 przy wyprostowanych kołach?
Opublikowano

Tak mi przychodzi do głowy pomysł, może głupi ale... Może wystarczy zamienić miejscami przewody we wtyczce?

Magiel jest odwrotny więc i może obroty powinny być odwrotne?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie widziałem takich objawów, ale zrobiłbym kalibrację czujnika kąta skrętu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.