Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VIN: WBAVU91050KT01281

Type code: VU91

Model: 330D OL (EUR)

E-F-R series: E91

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M57/T

Displacement: 3.00

Power: 170 (231 hp)

Drive: HECK

Transmission: MEC

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: ANAT - STOFF BLUE SHADO

Prod.date: 2006-02-09

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2MF BMW alloy wheel, M spider spoke 193

S3AC Trailer coupling

S4AD Interior trim strips, brushed aluminium

S4AE Armrest front, retractable

S6AA BMW TeleServices

S8SP Control unit COP

S9AA Outer skin protection

S226 Sports suspension settings

S249 Multifunction f steering wheel

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

S321 Exterior parts in vehicle colour

S322 Comfort access

P337 M Sports package

S358 Climate comfort windscreen

S386 Roof railing

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S459 El. front seat adjustment w. memory

S464 Ski bag

S481 Sports seat

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S620 Voice control

S633 Preparation, mobile phone, Business

S672 CD changer for 6 CDs

S677 HiFi system Professional DSP

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S761 Individual sunshade glazing

S775 Headlining anthracite

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Opublikowano
Auto do opłat akcyzowych, FV. Na plus faktury za sprzęgło i turbo. Ogólnie wygląda dobrze, pół Polski do przejechania to nie tragedia, moźna zaryzykować.
Opublikowano
Auto do opłat akcyzowych, FV. Na plus faktury za sprzęgło i turbo. Ogólnie wygląda dobrze, pół Polski do przejechania to nie tragedia, moźna zaryzykować.

Że do opłat to wiem. A co do faktur to spróbuje je zdobyć od sprzedającego, razem z książką serwisową i zobaczyć czy zgadza się z ASO. Troche by było słabo jakby na miejscu okazało się, że jednak żadnych faktur nie ma. Nie bardzo jest w czym wybierać aktualnie na portalach aukcyjnych, także może bez jeżdżenia po Polsce nic się nie uda kupić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.