Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem kupiłem e90 nie dawno i powymienia oleju zaczął kopcić. Wymieniłem wszystkie uszczelki ubytki w oleju mniejsze, silnik już nie zarzygany, ale ostatnio byłem Holandia, zrobiłem ok 2500 km i musiałem dolać 2 litry oleju i tu moje pytania czy czeka mnie remont silnika czy to kopcenie może być czymś innym spowodowane. silnik ma zrobione 220 tys. km
Opublikowano

Uszczelniacze zaworowe masz do zrobienia.

Żeby to sprawdzić zostaw silnik na biegu jałowym 5 minut po czym przygazuj. Jeżeli pojawi się niebieski dym to napewno uszczelniacze się skończyły.

Jaki olej wlałeś?

Poprzednik mógł wlać specyfik do uszczelnienia silnika.

I po wymianie jest to co jest.

Opublikowano

mam to samo ,na krotkich odcinakach jezdzac to bierze 250ml/1000km ale jak leci trasa to mi ostatnio wciagnelo 250ml/300km.

Tez sie przymierzam do wymiany uszczelniaczy ,moj przebieg to 157tys ale tu raczej wiek robi swoje. jest duzo watkow o tym i jesli faktycznie przejedziesz z 10 km i staniesz na jalowym i pojdzie niebieski to standar w n46 . u mnie tez po dluzszym postoju na swiatlach jak jest mocno rozgrzany puszcza niebieskie baki.

Jak mialem olej full syntetyk SPECOL to tak nie kopcil teraz na motulu kopci wiecej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.