Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybkie pytanie (dzieje się to tylko w moim aucie :8) )

Dlaczego w INPA przy pomiarze napięcia akumulatora w wartościach analogowych (opcja chyba F3 w testach silnika) napięcie spada co jakiś czas z 14V na 1.5V , natomiast po podłączeniu wg mnie lepszego sprzętu jakim jest ISTA Rheingold napięcie jest stałe (13,9~~14,1), bez widocznych spadków do 1,5V ? Tak samo w tzw ukrytym menu w zegarach, brak w nim spadków .

Czyżby INPA była bardziej czuła na taki pomiar ? W którym module INPA szukać przyczyny ? Na chwilę obecną jedyny błąd to MOSTGW E18D, stawiam na jakiś moduł navigacji/czytnik płyt bo nie czyta żadnej CD, ekran działa idealnie, nic nie przerywa itd. Wina przerwanego światłowodu ? Telefonu nie ma, ktoś kiedyś wyjął, z BT nie korzystałem.

W zakładce IBS stan naładowania (rocznego) akumulatora codziennie w granicach 94-98%.

Opublikowano

Ok, temat do zamknięcia :8)

Byłem u elektryka samochodowego, napięcie na aku i pod maską prawidłowe. Nigdzie nie znaleziono problemu.

Winowajcą jest mój kabel od INPA, lub sama INPA. Podłączyłem INPA z kablem od kolegi i napięcie nie spadało.

Tak to jest kupować chińszczycnę ...

Opublikowano
własnie, mało kto zwraca uwage na jakość kabelka przy kupnie. A malo kto zdaje sobie sprawe ze dobrze wykonany interfejs pod Bmw powinien byc odpowiednio zaprogramowany. Zle wykonany nie tylko nie bedzie mial funkcji aktywnego zaplonu (potrzebne do Dis) ale np w Inpa w live data bedą wychodzily bzdury.
sprzedam iCom Next Ori

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.